امام جمعه خرمشهر:
مام جمعه خرمشهر گفت: برخی از مسؤولان باید به محتوا و شعارهای اصلی انقلاب بازگردند، شعارهای انقلاب هرگز کهنه نخواهد شد چرا که بر اساس فطرت بشریت است.
کد خبر: ۷۱۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 15 February 2019

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به حضور پرشور و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن ملت ایران از پیر و جوان همه وارد میدان شدند و حتی باران و برف مانع از حضور تماشایی مردم نشد.

وی عنوان کرد: همه کسانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند، به عشق ولایت و رهبری آمده بودند و مسؤولان باید در راه رفع و حل مشکلات این ملت تمام توان خود را خرج کنند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به پیام راهبردی مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب، گفت: این پیام و بیانیه مقام معظم رهبری دو پیام خطاب به دشمنان و دوستان دارد. دشمنان بدانند که نظام ما آن قدر استحکام دارد که برای آینده خود برنامه‌های مهمی دارد.

وی افزود: دوستان انقلاب نیز باید بدانند که برداشتن گام دوم انقلاب بر دوش همه ملت است. باید دستاوردهای گام اول را تکمیل و از تکرار اشتباهات و خطاها گذشته پرهیز کنیم.

موسوی عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی باید به خود ببالد که از رهبری حکیم، امین، باتقوا، فرزانه، استثنایی و خادم خلق خدا برخوردار است. رهبری حق خود در هدایت و پیشگامی نظام مقدس اسلامی را تمام کرده و اکنون باید مسوولان به صورت جدی وارد عرصه شوند.

امام جمعه خرمشهر با نکوهش اشرافیگری، گفت: مقام معظم رهبری همچون امام راحل زندگی بسیار ساده‌ای دارند. این برای همه ما به ویژه مسؤولان نظام مقدس اسلامی پیام دارد، مسؤولان باید زندگی اشرافیگری را کنار بگذارند.

وی افزود: برخی از مسؤولان باید به محتوا و شعارهای اصلی انقلاب بازگردند، شعارهای انقلاب هرگز کهنه نخواهد شد چرا که بر اساس فطرت بشریت است.

موسوی عنوان کرد: مسوولان در هر مرحله که به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاندند، کشور پیشرفت و رشد داشته است و هر زمان به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب عمل نشد، کشور ضربه خورد.

وی اظهار کرد: کماکان برخی از مسؤولان چشمشان به سمت اروپا و غرب است و از مذاکره با آمریکا و برجام دفاع می‌کنند، راه برون رفتن از مشکلات تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار