شهردار آبادان گفت: تمهیدات ویژه روان سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز اعمال می شود.
کد خبر: ۷۱۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 16 February 2019

حسین حمیدپور افزود: برای این منظور دو پارکینگ موقت را پیش بینی کرده ایم ضمن آنکه با همفکری پلیس راهور در حال بررسی طرح مطالعاتی تغییر برای تردد خودروها در هسته ی مرکزی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری دستگاه های مختلف، کار تکمیل زیرساخت ها و بهسازی مناطق حاشیه ای با سرعت بیشتری دنبال و به انجام می رسد، اظهار کرد: عملیات بهسازی گام نخست بوستان ۱۷ هکتاری و آسفالت فاز ۴ امیرآباد تمام شده و آماده بهره برداری است.

حمیدپور تصریح کرد: در مناطقی از حاشیه شهر برخی طرح ها اجرایی شده اند اما در مناطقی همچون علوانیه و شطیط به دلیل تکمیل نبودن زیر ساخت هایی همچون آب و فاضلاب و غیره نتوانسته ایم کار بهسازی را به انجام برسانیم و اکنون در معابر مشغول به کار هستیم.

شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود درباره دلایل تاخیر در جمع آوری زباله های شهری افزود: در روزهای پنجشنبه ها نیروهای خدمات شهری رای پاکسازی و جمع آوری زباله ها بسیج می شوند و ما از مردم می خواهیم تا پسماندهای خود را تنها در ساعت مقرر شده یعنی ۹ شب تا ۵ صبح در بیرون از منازلشان قرار دهند در غیر این صورت زباله ها باقی مانده و چهره شهر نازیبا می شود.

حمیدپور همچنین از انجام آخرین برنامه ریزی ها برای تعیین بازار و ساماندهی دستفروشان خبر داد و اظهار کرد: محلی برای انتقال و تجمیع دستفروشان آبادان تعیین شده و تا هفته ی آینده تمام دستفروشان به آن محل منتقل می شوند.

تلاش برای به روز کردن مطالبات کارگران از دیگر موارد قابل اشاره شهردار آبادان بود، که در این باره اظهار کرد: در صورت پرداخت هرچه سریعتر مطالبات ما از سوی دیگر دستگاه ها، می توانیم حقوق کارگران را به روز کنیم  در حال حاضر میزان دخل و خرج شهرداری با یکدیگر همخوانی ندارد.

به گفته وی بالا بودن نرخ خرید قیر و آسفالت سبب کندی در اجرای  عملیات نهضت آسفالت در آبادان شده اما مناطق سه گانه موطف به انجام آسفالت روزانه معابر اصلی هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار