مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تاکید کرد:
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه باید با بررسی مشکلات موجود شرایط را برای تولیدکنندگان تسهیل و مشکلات سر راه تولید را از میان برداشت، گفت: باید راهکارهای قانونی از سوی دولت به تولیدکنندگانی که کار تولید خود را متوقف کرده‌اند ارائه شود و همچنین واحدهای تولیدی خود نیز پیگیر پرونده‌های بانکی و امورات مربوط به اعطاء تسهیلات باشند.
کد خبر: ۷۱۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 16 February 2019

امید بن عباس با اشاره به اقدامات و تسهیلات دولت برای تولیدکنندگان اظهار کرد: دولت شرایطی را در یک بازه زمانی برای همه تولیدکنندگان فراهم می‌کند و باید در آن بازه زمانی از شرایط ایجادشده بهره‌برداری شود.

وی افزود: امسال جلسات مختلفی برگزار و مسائل واحدهای تولیدی بررسی شد و در این زمینه به منظور حل مشکلات این واحدها تسهیلات مناسب و مورد نیاز تولیدکنندگان نیز ارائه شده است اما متاسفانه برخی از واحدها از تسهیلات ارائه‌شده استفاده نکردند و این به دلیل عدم پیگیری متقاضیان از پرونده خود در بانک‌ها بود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان این که بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات هستند، تصریح کرد: دولت به اجرای مصوبات خود متعهد است و در این زمینه تسهیلاتی را که ارائه می‌دهد باید از سوی متقاضیان پیگیری و دریافت شوند.

بن عباس با بیان اینکه باید با بررسی مشکلات موجود شرایط را برای تولیدکنندگان تسهیل و مشکلات سر راه تولید را از میان برداشت، عنوان کرد: باید راهکارهای قانونی از سوی دولت به تولیدکنندگانی که کار تولید خود را متوقف کرده‌اند ارائه داد و همچنین واحدهای تولیدی خود نیز پیگیر پرونده‌های بانکی و امورات مربوط به اعطاء تسهیلات باشند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت به تولیدکنندگان برای این است که تولیدکننده به کار خود ادامه دهد. در این زمینه برای این که کمک بیشتری به آن‌ها شود تمام شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی باید محصولات مورد نیاز خود را از یکدیگر خریداری کنند تا علاوه بر رونق تولید، شرایط به گونه‌ای شود که کارخانه‌ها یکدیگر را به سود برسانند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار