سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که برای بازی با پرسپولیس دست‌های‌مان به حالت تسلیم بالا نیست، گفت: برای دفاع و انجام بازی ضد فوتبال به تهران نمی‌رویم، بلکه به دنبال ارائه فوتبال محترمانه و شرافتمندانه هستیم.
کد خبر: ۷۱۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 13 February 2019

کریم بوستانی درباره شروع بد این تیم در نیم‌فصل دوم، اظهار کرد: استقلال خوزستان در تعطیلات نیم‌فصل تمرینات خود را با تاخیر شروع کرد و نتوانستیم از تمام 53 روز تعطیلی بهره لازم را ببریم زیرا تیم مدتی در بلاتکلیفی به سر می‌برد. خود من نیز 10، 12 روز پیش از آغاز نیم‌فصل دوم با تصمیم مدیریت به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم و حتی قرار بود اردویی برگزار کنیم که با توجه به با تاخیر آغاز شدن تمرینات، این اردو نیز برگزار نشد.

وی ادامه داد: در بازی نخست نیم‌فصل دوم برابر ماشین‌سازی تبریز نیز خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم در همان نیمه نخست کار را تمام کنیم ولی متاسفانه از موقعیت‌ها بهره نبردیم و روی یک اتفاق بچه‌گانه گل خوردیم و مغلوب شدیم و در واقع سه امتیاز مهم و مبرم را از دست دادیم. در بازی دوم هم رو در روی پدیده قرار گرفتیم که باز هم روی یک غفلت و اشتباه فردی گل دریافت کردیم و بازنده شدیم. در هر دو دیدار واقعا حق ما شکست نبود و می‌توانستیم از این دو بازی به چهار امتیاز برسیم تا در ادامه با خیال راحت‌تری کارکنیم اما علی‌رغم بازی خوب بازیکنان‌مان این امتیازات را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس هفته گذشته برابر فولاد بازنده شد ولی در مجموع این تیم بزرگ و قابل احترام است که از مربی با شخصیت و بدون حاشیه بهره می‌برد. دو بازی اخیر پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و برای گرفتن نتیجه به تهران می‌رویم و از اکنون دست‌های‌مان به حالت تسلیم بالا نیست، البته نه تنها مقابل پرسپولیس بلکه مقابل هیچ تیمی تسلیم نیستیم.

وی افزود: بازیکنانم برای دیدار با پرسپولیس از انگیزه مضاعفی برخوردار هستند و حتی می‌توانیم از این دیدار نتیجه هم بگیریم. ما برای دفاع و انجام بازی ضد فوتبال به تهران نمی‌رویم، بلکه برای ارائه یک فوتبال محترمانه و شرافتمندانه به تهران می‌رویم. البته نگرانی ما این است که برخی بازیکنان‌مان برای اولین بار در آزادی به میدان می‌روند که امیدوارم شرایط خودشان را حفظ کنند. شرایط ما هر هفته سخت‌تر می‌شود و به امتیاز این بازی نیاز داریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار