مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش گروه های ویژه کار با خطوط برقدار، 14440 مورد عملیات مختلف فنی، بدون اعمال خاموشی در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز انجام شد.
کد خبر: ۷۱۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 14 February 2019

حسن کریمی با اشاره به فعالیت گروه های ویژه کار با خطوط برقدار در سطح شهر اهواز اظهار کرد: این گروهها از ابتدای فعالیت خود تا کنون 14هزار و 440 مورد عملیات مختلف فنی، بدون اعمال خاموشی را در سطح کلانشهر اهواز انجام داده اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط گروه خط گرم افزود: دستیابی نیروهای شرکت برق اهواز به عملیات کار بر روی خطوط برقدار پس از یکسال تلاش و کسب آموزشهای ویژه در امور نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشار متوسط 33 هزار ولت با هدف انجام تعمیرات، اصلاح و نصب تجهیزات بدون اعمال خاموشی و در راستای جلب رضایتمندی شهروندان محقق و اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: عملیات صورت گرفته بر روی شبکه، شامل نصب و تعویض پایه، نصب ترانسفورماتور، نصب سیم های آسیب دیده، نصب مقره، نصب کلیدهای گازی، نصب کلیدRTU دار، نصب کلیدهای جداساز و نصب و اصلاح تیغه جداساز است.

کریمی ادامه داد: نصب ریگلوزر اصلاح جمپر، باندینگ، اسپیسر، کنکتور و ساپورت، اورهال و برقدارکردن ترانس، تنشن و سکشن خط، باز و بسته کردن جمپر، تعویض کراس آرم، تبدیل طرح، کاورگذاری و انتهایی کردن طرح و... از دیگر عملیات هایی است که توسط نیروهای عملیاتی خطوط گرم اجرایی می شود.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای این مجموعه خاطرنشان گرد: گروه کار با خطوط برقدار در این مدت توانست عملیات این عملیات مد نظر را با 540 هزار و740 دقیقه فعالیت بدون اعمال خاموشی در اهواز انجام دهد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار