رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم از برگزاری اولین دوره مسابقات نیو کونگ فو بانوان در قم خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، حسن عباسی اظهار داشت: رشته کونگ فو به عنوان بخشی از رشته‌های ورزشی رزم محور یکی از رشته‌های محبوب در میان جوانان قمی است و تلاش ما بر رشد این رشته به طور توام در هر دو بخش مردان و زنان است و با توجه به ثبت رزم ملی ایرانی به عنوان زیر مجموعه کونگ فو اهمیت این کار عیان‌تر از گذشته است.

وی افزود: اولین دوره مسابقات کونگ فو انجمن نیوکونگ فو استان قم در بخش بانوان در حالی برگزار شد که پیش از این با وجود برگزاری مسابقات متعدد برای بانوان، در این سبک مسابقاتی برای دختران کونگ فوکار برگزار نشده بود و با استقبال خوبی نیز همراه بود.

رئیس هیئت کونگ فوی استان قم گفت: در این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان در وزن منهای ۴۸ کیلو، مهدیه جعفری، در وزن منهای ۵۴ کیلو صدیقه یعقوبی، در وزن منهای ۶۲ مریم شوندی، در وزن منهای ۶۶ کیلو فاطمه حکاک، در وزن منهای ۷۱ کیلو شیرین عباس آبادی، در وزن منهای ۸۱ کیلو شیما عباس آبادی و در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم الهه قاسم زاده عناوین قهرمانی را به دست آوردند.

عباسی بیان داشت: در مسابقات رده سنی جوانان در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم نرگس صداقت یار، در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم نگار صداقت یار، در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم سارا احمدی پور، در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم مائده هاشم لو و در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم زینب یعقوبی در صدر اوزان خود قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: همچنین این رقابت‌های در رده سنی نوجوانان نیز برگزار شد که به طور طبیعی تعداد شرکت کنندگان آن کمتر از رده‌های سنی بالاتر بود و در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم فاطمه بهرامی، در دسته منهای ۵۱ کیلوگرم هنگامه آدابی و در وزن منهای ۵۵ کیلو فاطمه علی آبادی حائز عناوین نخست شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار