یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» همزمان با چهل شهر کشور در استان خوزستان آغاز به کار کرد
کد خبر: ۷۱۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 12 February 2019

 آیین افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی این اداره کل و جمع کثیری از هنرمندان عرصه تجسمی استان یک‌شنبه ٢١ بهمن ماه در محل گالری کینو اهواز برگزار شد.

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: دبیرخانه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره «چهل نمایشگاه، چهل شهر» را در اهواز برگزار کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه منتخبی از بهترین آثار هنرمندان، طی چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی در قالب‌های کلاسیک و انتزاعی است.

جوروند در ادامه ضمن اشاره به آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه تصویری از آثار هنرمندانی چون هانیبال الخاص ، ایرج اسکندری، حبیب اله صادقی، احمد اسفندیاری، جلال شباهنگی، منوچهر معتبر، ایرج کریم خان زند و ... به نمایش درآمده است.

مدیر کل فرهنگ و رشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این نمایشگاه از ٢١ تا ٢٨ بهمن ماه از ساعت ١٦ تا ٢٣ در گالری کینو واقع در بلوار پاسداران، سه راه فرودگاه، بین زاهد و وطن پلاک ٧٣٨ آماده بازدید هنرمندان و علاقه‌مندان به عرصه هنرهای تجسمی می‌باشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار