مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به پوشش امدادی این جمعیت در راهپیمایی 22 بهمن ماه، از بهره مندی 750 خوزستانی از خدمات هلال احمر احمر خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 11 February 2019

علی خدادادی با اشاره به بهره منری 750 خوزستانی از خدمات جمعیت هلال احمر خوزستان، اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در خوزستان، 80 نفر تحت درمان سرپایی عوامل هلال احمر قرار گرفتند.

وی بیان کرد: 48 ایستگاه سلامت با هدف انجام تست قند و فشار خون نیز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا شد که 668 نفر از خدمات این ایستگاه ها استفاده کردند.

خدادادی ادامه داد: همچنین 30 دستگاه آمبولانس، 18 دستگاه خودروی پشتیبانی، 3 فروند جت اسکی و قایق امدادی، 10 دستگاه موتورلانس و موتور امدادی، 45 تیم عملیاتی و بیش از 230 تن از عوامل امدادی و داوطلب در راهپیمایی به هموطنان خود ارائه خدمت کردند.

وی گفت: بیش از 2000 نفر از جوانان، داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و کارکنان هلال احمر خوزستان با حضور در راهپیمایی بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کردند. جمعیت هلال احمر خوزستان علاوه بر انجام عملیات های امداد و نجات در زمان حوادث، در برنامه‌های مناسبتی نیز حضور پررنگ خود را نشان داده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار