جشن ورزش و انقلاب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، ورزشکاران، مربیان و روسای هیات های ورزشی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 11 February 2019

افشین حیدری در جشن انقلاب و ورزش که امروز (22 بهمن) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: ورزشکاران ما با افتخارآفرینی هایشان توانسته اند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند و امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که در مبارزه با استکبار جهانی، مردم ایران پیروز بزرگ این میدان هستند.

وی بیان کرد: امروز نیز مردم خوزستان و جامعه ورزش استان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برای بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین حمید سالمی، رییس هیات ورزش های همگانی استان در این مراسم اظهارکرد: اگرچه مشکلات عدیده ای در کشور داریم ولی همچنان در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و پای انقلاب ایستاده ایم و رهبری را حمایت می کنیم.

وی عنوان کرد: به تمام آن کشورهایی که معاند جمهوری اسلامی ایران هستند و به ویژه آمریکای جهانخوار و اسراییل، اعلام می کنم که ریشه و نسل شان از بین خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ورزشکاران هیات های اتومبیلرانی و موتورسواری، کاراته، همگانی و دوچرخه سواری نیز حضور داشتند. همچنین مقدم، روپایی زن خوزستانی به انجام حرکات نمایشی با توپ پرداخت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار