پس از بازماندن از فینال لیگ برتر فوتسال کشور؛
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که هنوز از نتیجه بازی دور رفت پلی آف لیگ برتر شوکه هستم، گفت:حفاری طی سال‌های اخیر همیشه یا قهرمان شده یا عنوان دومی را به دست آورده است ولی پس از سال‌ها باید برای کسب مقام سوم تلاش کنیم.
کد خبر: ۷۱۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 10 February 2019

زیور بابایی پس از عدم راهیابی تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: به تیم مس رفسنجان که راهی فینال لیگ برتر شد تبریک می‌گویم. به دختران حفاری که سعی و تلاش خود را کردند نیز خدا قوت می‌گویم. ای کاش بازیکنانم پنجاه درصد آنچه امروز به نمایش گذاشتند را در بازی رفت ارائه می دادند.

وی ادامه داد: من هنوز از نتیجه و اتفاق بازی رفت و آن شکست ۶ بر صفر شوکه هستم. به هر حال قانون بازی این است که یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری افزود: اکنون ما باید در دیدار رده‌بندی به مصاف تیم دختران کویر کرمان برویم و در آنجا برای کسب مقام سوم تلاش کنیم و امیدوارم که حداقل به عنوان سومی دست پیدا کنیم.

وی گفت: حفاری طی سال‌های اخیر همیشه یا قهرمان شده یا عنوان دومی را به دست آورده است ولی پس از سال‌ها باید در دیدار رده‌بندی و برای کسب مقام سوم تلاش کنیم.

بابایی با اشاره به مرحله پلی‌آف لیگ برتر نیر گفت: سال اولی است که این مرحله را به لیگ برتر اضافه کرده اند و ای کاش مرحله پلی‌آف بخش بانوان مانند لیگ برتر آقایان برگزار می‌شود، یعنی به صورت دو برد از سه مسابقه بود و تفاضل گل تعیین کننده تیم صعود کننده به مرحله فینال نبود. به هر حال سال اولی است که این قانون را گذاشته‌اند و اکنون نواقص آن مشخص شده است و ان‌شاءالله کسانی که در فدراسیون هستند برای سال‌های آینده تدابیر بهتری را بیاندیشند تا به این صورت به تیم‌های صدر جدول ضربه نخورد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار