مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی از حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان خوزستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 09 February 2019

در متن پیام افشین حیدری آمده است:

"چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم که کاروان انقلاب از سنگلاخ های عظیمی در مسیر حرکت خود عبور کرده و با اقتدار تمام بر مواضع اصلی و مکتبی خود، تأکید ورزیده است. بی تردید در ادامه نیز با الهام از ارواح مقدس شهدا و ایثارگران و با عنایات خداوند و تحت زعامت رهبر گرانقدرمان، موانع را رفع و نور امید را در دل محرومان جهان روشن خواهیم کرد.

ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب میکند.

جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان نیز اعم از کارکنان ، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران،مربیان و نیز جوانان مؤمن و انقلابی شامل تشکّل ها و اعضای سازمان های مردم نهاد که برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود،همگام با دیگر آحاد مردم خداجوی استان با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خالق صحنه های ایستادگی و دلدادگی مردم به اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت مطلقه فقیه خواهند بود."

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار