مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور؛
‌دیدار تیم های فوتسال بانوان ملی حفاری و مس رفسنجان در دومین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر کشور با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۷۱۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 09 February 2019

ملی حفاری از ساعت ۱۱ روز جمعه در دیداری خانگی رو در روی تیم مس رفسنجان قرار گرفت. مس در دیدار نخست این مرحله با حساب ۶ بر صفر به پیروزی رسیده بود و حفاری برای رسیدن به فینال باید با تفاضل گل حریف خود را شکست می داد.

باتوجه به حساسیت مسابقه، استقبال بسیاری خوبی از سوی هواداران ملی حفاری شده بود و سالن مملو از تماشاگر بود.

مسی ها که در دیدار نخست با حساب ۶ بر صفر حفاری را شکست داده بودند، با خیالی راحت تر به اهواز آمده بودند و در این بازی بیشتر با برنامه دفاعی رو به روی حفاری ظاهر شدند.

ملی حفاری از همان آغاز بازی، هجومی کار کرد و پس از این که چندین موقعیت خوب گلزنی را یکی پس از دیگری از دست داد، بالاخره الهام عنافچه در دقیقه هشت برای اهوازی ها گلزنی کرد.

در ادامه این بازی جذاب که تماشاگران نیز جذابیت آن را دو چندان کرده بودند، حفاری با دو گل فرشته خسروی از مسی ها پیش افتاد.

حفاری در این نیمه اگرچه می توانست به گل های بیشتری برسد ولی در نهایت ۳ بر صفر برنده به رختکن رفت.

مس رفسنجان نیز در نیمه اول یکی دو موقعیت گلزنی به دست آورد ولی از آن ها بهره لازم را نبرد.

نکته جالب در نیمه اول این بازی این بود که خانم سلیمانی، سرپرست حفاری که استرس بسیاری داشت به صورتی روی نیمکت تیمش نشسته بود که بازی را نبیند.

همچنین فروزان سلیمانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان که برای حمایت از ملی حفاری تیم سابق خود به سالن آمده بود از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

حفاری در نیمه دوم با انگیزه تر پا به میدان گذاشت و برای رسیدن به گل های بیشتر دائما از سیستم پاورپلی استفاده می کرد.

در نیمه دوم مسی ها کمی عصبی و با استرس بالا بازی را دنبال می کردند.

سعید شاهرخی، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با حضور در سالن از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.

در نیمه دوم هواداران ملی حفاری، ایستاده نظاره گر بازی بودند و پس از هر توپی که دختران حفاری از دست می دادند، به شدت حسرت می خوردند.

تلاش های حفاری و استفاده از سیستم پاورپلی جواب داد و فاطمه پاپی با به ثمر رساندن دو گل، تیمش را ۵ بر صفر از مس پیش انداخت.

در ادامه نیز مسی ها که نمی خواستند از رسیدن به فینال بازبمانند، باتمام وجود به دفاع می پرداختتد و حتی توانستند در حالی که بازی رو به اتمام بود به یک گل نیز برسند.

پس از این گل نیز تمام اعضای تیم مس که خود را دیگر یک پای فینال می دانستند به درون زمین ریختند و شادی کردند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود ملی حفاری به پایان رسید ولی باتوجه به نتیجه بازی رفت، این رفسنجانی ها بودند که در مجموع دو دیدار با حساب ۷ بر ۵ به برتری رسیدند و راهی فینال شدند.

پس از پایان مسابقه نیز دختران مس رفسنجان که سر از پا نمی شناختند به جشن و پایکوبی پرداختند. بازیکنان مس، رضایی سرمربی تیم را نیز روی دستان خود به هوا پرتاب کردند.

در آن سوی زمین نیز دختران ملی حفاری که به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی آف شده بودند و نتوانستند یک پای فینال باشند، پس از این دیدار از شدت ناراحتی، اشک می ریختند. زیور بابایی نیز دائما به سمت شاگردان خود می رفت و از آن ها می خواست که آرام باشند و به رختکن بروند

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار