مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اصلاح بخشی از نواقص استادیوم غدیر و آمادگی این استادیوم برای دیدار فولاد-پرسپولیس خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 09 February 2019

افشین حیدری درباره علت برگزاری دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس در استادیوم غدیر، اظهار کرد: از مدت‌ها پیش بحث برگزاری این دیدار در استادیوم فولاد آرِنا مطرح بود و ما نیز به آن تمایل داشتیم؛ با توجه به اینکه تاریخ برگزاری این بازی نیز یک روز قبل از 22 بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب است، اصرار داشتیم با برگزاری بازی در استادیوم فولاد، یک هدیه خوب به فوتبال‌دوستان خوزستانی بدهیم اما شرایط به‌گونه دیگری رقم خورد.

وی افزود: چند روز پیش آقای کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان طی نامه‌ای به ما اعلام کرد که هنوز استادیوم فولاد آماده میزبانی از پرسپولیس نیست و عمده دلیلش هم به بحث آماده نشدن پارکینگ آن برمی‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چون جاده منتهی به «فولاد آرِنا» ترانزیتی است نمی‌شود از مسئله پارکینگ چشم‌پوشی کرد و باید موارد ایمنی به‌درستی رعایت شود لذا بنا شد بازی در استادیوم غدیر برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نواقص ورزشگاه غدیر برطرف شده است یا خیر، بیان کرد: از 2، 3 ماه پیش کار اصلاح مشکلات و نواقص استادیوم غدیر را آغاز کردیم؛ در این راستا آبخوری‌های ورزشگاه را نوسازی کرده‌ایم و تصفیه‌کن‌های آن نیز در حال نصب هستند که فکر می‌کنم تا 2 هفته دیگر آماده استفاده است.

حیدری ادامه داد: یکی از مشکلات ورزشگاه غدیر وجود سنگ‌های ریز و درشت در محیط استادیوم بود که تمام سطوح خاکی و پوشیده از سنگ موجود در فضای استادیوم را بتن کردیم تا دیگر از این بابت مشکلی نداشته باشیم؛ همچنین کار دیواره‌های نرده‌ای جدا کننده‌ روی سکوهای تماشاگران نیز تکمیل شد و از این پس هواداران از ورودی ویژه به هر قسمت از استیج‌ها وارد می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به آغاز کار اصلاح دیوارهای اطراف ورزشگاه، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل استادیوم غدیر دیوارهای اطراف آن بودند که کار اصلاح آن‌ها نیز آغاز شده و در حال انجام است، تلاش می‌کنیم این ورزشگاه را به جایی برسانیم که از نظر استانداردها تکمیل باشد.

وی افزود: قرار است به‌زودی طی فرایندی استادیوم غدیر را به بخش خصوصی واگذار کنیم که همین‌جا اعلام می‌کنم برنامه‌های گسترده‌ای برای تجهیز بیشتر این ورزشگاه و تبدیل آن به یک پایگاه استعدادیابی مدرن تدارک دیده شده است.

حیدری درباره برنامه‌های ویژه در روز بازی فولاد-پرسپولیس گفت: برنامه جشنی را به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌ایم که شامل برنامه‌های شاد در قبل و بین دو نیمه دیدار فولاد و پرسپولیس می‌شود.

گفتنی است بازی حساس تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 15 روز یکشنبه 21 بهمن ماه در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار