همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 89 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا در شهرستان بندرگز با اعتباری بالغ بر 408 میلیارد ریال با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بصورت متمرکز افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۱۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 09 February 2019

به گزارش تابناک گلستان ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این مراسم که با حضور فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان بندرگز برگزار شد، گفت: شهرستان بندرگز در سالهای مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی، مهد انقلابیون منطقه بود.

"عبدالرضا چراغعلی" اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که این نهال نوپا هنوز جان نگرفته بود موجی از ترور شخصیت ها در کشور به راه افتاد و بسیاری از بزرگان و صاحب منصبان کشور توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: بعد از آنهم 8 سال جنگ تحمیلی و سالهای پس از آن نیز انواع توطئه و دسیسه های دیگر که همه اینها می توانست کمر هر کشوری را خم کند و هر رژیمی را در ورطه سقوط قرار دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: به لطف الهی تمام این سالها را با گذرگاههای سخت پشت سرگذاشته و با پایمردی مردم و ایستادگی آنها امروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان، جشن می گیریم.

چراغعلی خاطرنشان کرد: اینروزها هم که دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده همه باید تلاش کنیم، قطعاً این روزهای سخت را با تلاش ها و تدابیر دولتمردان و صبر و شکیبایی مردم عزیز پشت سر خواهیم گذاشت و فردای روشنی در انتظار این کشور و مردمانش خواهد بود.

وی در پایان از مردم بندرگز دعوت کرد تا در راه پیمایی 22 بهمن با حضور پرشورشان همپای سایر شهرهای استان گلستان و ایران عزیز، معادلات دشمن را به هم بزنند.

کلنگ زنی پروژه 64 واحدی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار 130 میلیارد ریال، افتتاح طرح هادی روستای کارکنده و افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بندرگز با ظرفیت 400 متر مکعب در شبانه روز و اعتبار 20 میلیون ریال، طرح هایی بود که صبح امروز توسط سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در بندرگز افتتاح و کلنگ زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار