نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی عزتی دوباره یافت، چرا که این کشور در ۲۰۰ سال گذشته در تمامی جنگ‌ها و مبارزات خاک و زمین خود را واگذار کرده بود اما در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه دشمنان بر علیه ما بودند، اما نتوانستند وجبی از خاک وطن ما را به دست بگیرند.
کد خبر: ۷۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 10 February 2019

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی در همایش فجر فاطمی، با تاکید بر اینکه تمدن اسلامی در مدت زمان کوتاهی توانست به گسترش شگرفی دست پیدا کند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران متکی به مبانی اسلامی است و با پیروزی این انقلاب تمدن اسلامی مجددا احیا شد.

وی عنوان کرد: تمدن اسلامی توسط پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت در صدر اسلام بنا شد و اکنون نیز به وسیله امام خمینی و مقام معظم رهبری تجدید حیات پیدا کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان و اندیشمندان غربی تکرار دوباره تاریخ اسلام بود.

وی افزود: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی عزتی دوباره یافت، چرا که این کشور در ۲۰۰ سال گذشته در تمامی جنگ‌ها و مبارزات خاک و زمین خود را واگذار کرده بود اما در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه دشمنان بر علیه ما بودند، اما نتوانستند وجبی از خاک وطن ما را به دست بگیرند.

فرحانی عنوان کرد: ایران اکنون مرز فناوری، جوانمردی، قدرت و عزت جهان اسلام است و همه این دستاوردها برگرفته از مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین جانفشانی و فداکاری مردم متدین و متعهد است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات خوزستان گفت: مدیریت‌های ضعیف موجب بروز مشکلات می‌شود. بحث شوری آب از قبیل این مدیریت‌ها بود، در حالی که مدیریت قوی و توانا می‌توانست جلوی این مشکلات را بگیرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار