مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان :
مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به مردم شريف خوزستان گفت: در بحث تصفيه‌خانه‌های فاضلاب در شهرهای اروند، چوئبده، رامهرمز، بهبهان، خرمشهر، آبادان ٢٠٠ هزار متر مكعب به ظرفيت تصفيه‌خانه‌ها اضافه می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 08 February 2019

صادق حقیقی پور در گردهمایی مهندسین و متخصصین شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت:پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان بايد با روحيه بسيجی اجرایی شوند و تمام تلاش ما رضايتمندی مردم از اقدمات در حال انجام است.

وي افزود: ما در بحران‌های خشكسالی در آبادان و خرمشهر با همين روحيه بسيجی توانستيم در كوتاه‌ترين زمان بحران كم آبی را حل كنيم و شاهد بوديم كه همه پرسنل شبانه‌روزی تلاش می‌كردند تا بحران كمبود آب برطرف شود.

مدير عامل آبفا خوزستان با اشاره به روحيه جهادی در شركت بيان كرد: وقتي به شهر رفیع در بحران سيل رفتم همه نيروهای ما در منطقه حضور داشتند و از نظر تامین آب شرب مشکل خاصی وجود نداشت و به جرات می‌توان گفت روحيه بسيجی در شركت آبفا خوزستان نهادينه شده است.

حقیقی پور تصریح کرد: ما در شركت آبفا خوزستان شهدای زيادي تحويل انقلاب اسلامی داديم و در بحث مدافعان حرم نيز نيروهای بسيجی آبفا خوزستان ثابت كردند كه در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي آماده هستند.

وی تدبیر در عمل را همراه با روحیه بسیجی دانست، عنوان کرد: بسيج شركت آبفا خوزستان يك بسيج تخصصی در ارائه خدمات به مردم است و ما افتخار می‌کنیم براي اولين بار بسيج متخصصين در شركت راه‌اندازی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان گفت: ما در بحث زلزله كرمانشاه نيز در حد توان كمك كرديم و در بحث تامين آب و كانكس و منابع آبی با همكاری بسيج وزارت نيرو، بسيج شركت و بسيج شهيد عباسپور اقدمات لازم انجام شد.

حقيقي پور با اشاره به چهلمين سال پيروزی انقلاب اسلامي و فعاليت هاي عمراني شركت آبفا خوزستان تصريح كرد: شركت آبفا خوزستان از سال ٧١ تا سال ٩٥، یک هزار و٨٠٠كيلومتر اصلاح شبكه انجام داده است كه ما از سال ٩٦ تا كنون ٥٦٦ كيلومتر اصلاح شبكه و خطوط انتقال انجام داده‌ايم .

مدير عامل آبفا خوزستان با بیان اجرای بزرگترین پروژه‌های زیست محیطی توسط این شرکت، خاطرنشان کرد: در بحث فاضلاب ٢٠٠ كيلومتر احداث شبكه جمع آوری فاضلاب داشته‌ايم و در بحث توسعه 5تصفيه خانه با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تلاش می‌کنیم در سال ٩٨ اين تصفيه‌خانه‌ها يك به يك وارد مدار بهره‌برداری شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به مردم خوزستان گفت: در بحث تصفيه‌خانه‌ها در شهرهای اروند، چوئبده، رامهرمز، بهبهان، خرمشهرو آبادان ٢٠٠ هزار متر مكعب به ظرفيت تصفيه‌خانه‌ها اضافه می‌شود و ما در اين دو سال ٢٢ حقله چاه آب را وارد مدار بهره‌برداری كرده‌ايم و تمام تلاش ما با اين روحيه بسيجی ارائه خدمات مطلوب به مردم شريف خوزستان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار