رئیس بیمارستان گلستان اهواز تشریح کرد:
رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به انتقال سه مصدوم از مصدومان حادثه تصادف مینی بوس دانش آموزان به این بیمارستان گفت: حال عمومی این مصدومان خوب گزارش شده است.
کد خبر: ۷۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 06 February 2019

دکتر میثم معزی در خصوص وضعیت سه دانش آموز مصدوم تصادف امروز مسیر امیدیه - ماهشهر، اظهار کرد: اقدامات درمانی لازم برای مصدومانی که به این بیمارستان اعزام شده اند، انجام شده است. اسماء غبیشاوی دانش آموز 15 ساله و فاطمه غبیشاوی دانش آموز 13 ساله، با مصدومیت تروما به سر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند که جواب سی تی اسکن آنها خوب گزارش شده و اکنون در اورژانس جراحی تحت نظر هستند.

وی افزود: همچنین یونس عثمانی دانش آموز 13 ساله دیگر مصدومی که به بیمارستان گلستان انتقال یافته، ه دچار تروما به دست راست و شکستگی در سه نقطه است که اکنون با بیهوشی موضعی در اورژانس مراقبت های حاد تحت نظر است و درمان این بیمار ادامه دارد.

معزی با بیان اینکه حال عمومی مصدومان خوب است، گفت: با دستور اکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی ‌شاپور اهواز، وضعیت دانش‌آموزان مصدوم این سانحه ترافیکی از بدو ورود به طور جدی در حال پیگیری است. همچنین از ظهر امروز مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان چندین بار برای پیگیری وضعیت این دانش‌آموزان در بیمارستان گلستان حضور یافته‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اورژانس ، حوادث ، درمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار