معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ایران امروز سیلی را با سیلی جواب می‌دهد و اقتدارش را همه دنیا دیده‌اند که نمونه‌اش عظمت حضور ایران در خلیج فارس است.
کد خبر: ۷۱۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 06 February 2019

میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسمی جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر در اهواز، اظهار کرد: ایران چهارراه اقتصاد دنیا بود و از نظر ژئوپولتیک برای ابرقدرت‌ها بسیار مهم بوده و هست که از این جهت ما باید خیلی زرنگ باشیم که بدانیم موقعیت‌مان واقعاً چیست و چرا ابرقدرت‌ها در این حد به ایران توجه دارند.

وی افزود: می‌دانیم طرف مقابل ما چه آدم گردن کلفت و عربده‌کشی است و با روش‌های مختلف سعی می‌کند علیه ملت ایران دسیسه کند اما ما نیز هوشیاریم و از فعالیت‌های آن‌ها غافل نمی‌شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: دشمنان می‌گفتند کار ایران تا کریسمس امسال تمام است و مردم ایران نمی‌توانند تولد 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرند که باید بگویم غلط کردید که چنین فکری کردید، مگر ما از خون این شهدا می‌گذریم.

وی ادامه داد: ایران امروز سیلی را با سیلی جواب می‌دهد و اقتدارش را همه دنیا دیده‌اند که نمونه‌اش عظمت حضور ایران در خلیج فارس است.

حاجتی گفت: یک روز خط مقدم ما جبهه فرهنگی و یک روز در سیلاب رُفیِع است؛ وظیفه ما حفظ امنیت این کشور است اما هر جا احساس خطر کنیم و تکلیف باشد، با افتخار خدمت می‌کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار