سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به مصدومیت بازیکن این تیم در دیدار برابر پگاه تهران، گفت: اگر در بازی‌های بعد در سالن برگزاری مسابقات آمبولانس و پزشکیار حضور نداشته باشند، بازی را آغاز نمی‌کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 06 February 2019

سام بوشهری با اشاره به اتفاقی که برای بازیکن این تیم در جریان دیدار روز دوشنبه برابر پگاه تهران رخ داد، اظهار کرد: متاسفانه زمانی که مهدی مرادی نسب را پس از آن‌همه معطلی به بیمارستان فیاض بخش رساندیم، او حدود 40 دقیقه در اورژانس این بیمارستان معطل شد و کسی نبود که به وضع او رسیدگی کند و برای رسیدگی به وضعیت او مجبور شدیم به کادر بیمارستان به شدت اعتراض کنیم.

وی افزود : واقعا وضع آن بیمارستان خیلی خوب نبود و تصمیم داشتیم بازیکنمان را به بیمارستان خصوصی منتقل کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره وضعیت مصدومیت مهدی مرادی نسب بیان کرد: خوشبختانه با گرفتن سی‌تی اسکن مشخص شد که او مشکل خاصی ندارد. ضمن اینکه از مهدی آزمایش خون هم گرفته شد و پس از اینکه جرعه‌ای آب نوشید و حالت تهوع به او دست نداد، پزشکان حدود 30 دقیقه بامداد امروز او را مرخص کردند. خدا را شکر حال او خوب است.

وی با انتقاد از نبودن آمبولانس در کنار سالن بسکتبال آزادی، تاکید کرد : ناظران فدراسیون در شهرستان‌ها همه‌کاره‌اند. اگر آمبولانس و پزشکیار نباشد اجازه آغاز بازی را نمی‌دهند و حتی اگر تعداد ماموران نیروی انتظامی هم از نظر آن‌ها کم باشد نمی‌گذارند بازی آغاز شود که البته کار بسیار درستی می‌کنند.

بوشهری افزود : سوال من این است چرا در تهران این اتفاقات نمی‌افتد؟ چرا وقتی آمبولانس نیست ناظر اجازه برگزاری بازی را می‌دهد؟ وقتی از مسوولان می‌پرسیم چرا آمبولانس نیست، پاسخ می‌شنویم «باید تیم پگاه آمبولانس تهیه می‌کرد.»

او اضافه کرد: بازهم خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق به خیر گذشت اما چرا وقتی آمبولانس نیست بازی برگزار می‌شود؟ حتی زمانی که مهدی از زمین بیرون رفت من با آقای پارو (مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان) مشورت کردم و می‌خواستیم تیم را بیرون بکشیم که مدیرعامل باشگاه نفت هم از این اتفاق بسیار ناراحت شد.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطرنشان کرد: برای ما حفظ سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است. امیدوارم این اتفاق درس عبرتی برای بازی‌های بعد باشد. اگر خدای ناکرده یک بازیکن ایست قلبی می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟ در چنین مواقعی حتی ثانیه‌ها هم در زندگی یک بازیکن تاثیر گذارند.

وی با بیان اینکه بسکتبال ورزشی است که بازیکنانش مدام با یکدیگر برخورد می‌کنند و هر لحظه امکان آسیب دیدگی شدید در آن ها وجود دارد، تاکید کرد: از این به بعد اگر آمبولانس و ماموران فوریت‌های پزشکی را کنار سالن نبینیم، بازی نخواهیم کرد، حالا هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد و باخت فنی هم بخوریم اما مطمئن باشید بازی نمی‌کنیم.

بوشهری در پایان، عنوان کرد: امیدوارم اگر فدراسیون در این زمینه کاری نمی‌کند، حداقل باشگاه‌های متولی به فکر سلامت بازیکنان باشند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار