مربی تیم سپاهان می‌گوید دو پنالتی تیمش در مصاف با صنعت نفت آبادان گرفته نشده است.
کد خبر: ۷۱۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 05 February 2019

میگوئل تکسیرا، کمک مربی سپاهان اصفهان پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم. بازی در نیمه اول خوب شروع کردیم. فکر می‌کنم در نیمه اول بهتر بودیم و سعی کردیم بازی را از چپ به راست و از راست به چپ بگردانیم. در دو صحنه در محوطه جریمه خطا به نفع ما بود و باید پنالتی گرفته می‌شد. نیمه دوم تیم نفت آبادان خوب عمل کرد. در این نیمه، آفتاب باعث شد دروازه‌بان تیم ما دچار مشکل شود. پانزده دقیقه بعد توانستیم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم از جلو پرس را انجام دهیم. چند ضربه آزاد خطرناک برای ما ایجاد شد که به گل تبدیل نشد.

او ادامه داد: داور کنار این بازی بسیار خوب بود چون یکی از شاگردان آقای فغانی است. در کل داوری به غیر از چند اشتباه عملکرد خوبی داشت. دو تیم از لحاظ تاکتیکی خوب بودند و امیدواریم که در بازی‌های آینده نتیجه را جبران کنیم.

او درباره استفاده کردن از محسن مسلمان گفت: ما ۲۰ بازیکن داریم و به همه آن‌ها اعتقاد داریم. اما بازی به بازی انتخاب می‌شوند و شاید یک بازیکن در یک بازی استفاده شود و در یک بازی استفاده نشود.

مدیر رسانه سپاهان درباره درگیری لفظی امیرقلعه‌نویی و یکی از لیدرهای تیم صنعت نفت آبادان گفت: ایشان از روی سکو نظاره‌گر بازی بودند و با کسی درگیری نداشتند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار