سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش آنقدر پتانسیل و کیفیت داشته که توانسته روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد کند.
کد خبر: ۷۱۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 05 February 2019

پائولو سرجیو، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود. سپاهان تیم بسیار خوبی بود و همه دیدند که چند موقعیت خوب روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم. این به این خاطر بود که ما در بازی یک تیم بودیم. می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که بازی بسیار خوبی انجام دادند و آنقدر پتانسیل و کیفیت داشتیم که توانستیم روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد کنیم. می‌دانستیم که در مقابل این تیم باید در همه زمان تمرکز لازم را باید داشت.

او ادامه داد: بعد از تعویض‌هایی که انجام دادیم، چند موقعیت خوب برای ما به وجود آمد. نباید درباره تصمیماتم توضیح بدهم اما با اینکه بگویید بالوتلی روز خوبش نبود، موافق نیستم. او بازی خوبی انجام داد. میلاد جهانی هم مصدومیت داشت و تازه به جمع‌مان اضافه شده بود. اساساً تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم برای بهتر شدن روند تیم خواهد بود. چون می‌دانستیم کیفیت سپاهان چقدر است فردین عابدینی را اضافه کردیم و بعد از آن توانستیم چند موقعیت خوب ایجاد کنیم. حضور بالوتلی بود که ما توانستیم موقعیت‌هایی خوبی روی دروازه سپاهان ایجاد کنیم.

او در پایان گفت: ما چهار روز بعد با پدیده بازی داریم. بازیکنانی که امروز بازی نکردند، فردا با ما تمرین می‌کنند و آن‌هایی که بازی کردند ریکاوری انجام می‌دهند. قبل از بازی نگران این بودم با توجه به آمادگی که به نسبت سپاهان داشتیم از نظر بدنی و روحی افت کنیم که این اتفاق نیفتاد. از هواداران تشکر می‌کنم که تیم ما را حمایت می‌کنند. وقتی ما همه باهم باشیم، کار راحت‌تر خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار