مرزبان:
سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید بازی بزرگی بین دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان در انتظار ماست.
کد خبر: ۷۱۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 05 February 2019

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، عصر سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: منتظر یک بازی بزرگ بین دو تیم تراکتورسازی با تعصب و نفت با ریشه هستیم. و انتظار یک بازی پر فشار را داریم چرا که طبیعی است که تراکتور با بازیکن و مربی خوبی که دارد ما را تحت فشار قرار می‌دهد. برای مقابله نیاز به همبستگی زیادی داریم و باید بتوانیم مدیریت زمان و مکان انجام دهیم تا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم. ما همیشه بازی‌های خوبی در تبریز به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم تماشاگران را راضی از ورزشگاه خارج کنیم.

او ادامه داد: اگر تیمی کیفیت خوبی داشته باشد، قطعاً نتایج خوبی می‌گیرد. ما به دنبال این هستیم تا در لیگ برتر بمانیم. و این واقعیتی است ما برای بقا می‌جنگیم و تراکتور برای قهرمانی.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه اظهار کرد: میلاد میداوودی و حکیم نصاری همراه ما به تبریز نیامدند. از بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند، پنج نفر از آن‌ها را به تبریز آورده‌ایم و احتمال این که دو نفر از آن‌ها را وارد بازی کنیم وجود دارد.

وی افزود: دفاع اتوبوسی تضمین دهنده گرفتن امتیاز نیست. این که ترکیب تدافعی بچینم این بازیکنان را از بازی می‌ترساند و دنبال این هستم تا با حریفان قدر مبارزه کنم. من در تیم‌های مختلفی حضور داشتم و باید این را باید قبول کنیم هدایت بعضی تیم‌ها را به ما نمی‌دهند. چرا که گرفتن این تیم‌ها نیاز به ارتباطات دارد. در ایران برای انتخاب سرمربی این مهم نیست که یک مربی چه می‌داند. مهم این است که چه روابطی دارد و اکثر مربیان از طریق روابط انتخاب می‌شوند نه دانش مربی‌گری.

مرزبان در ادامه درباره نتایج تیم ملی گفت: بزرگ‌ترین مشکل تیم ملی بحث تشکیلاتی ماست. فدراسیون فوتبال ایران باید نظام‌مند عمل کند و سیستم و هدف‌گذاری را مشخص کرده و سپس به انتخاب مربی روی بیاورد. نه این که آن مربی بیاید و سیستم تعریف کند. ما باید بعد از جام جهانی یک جلسه فنی برگزار می‌کردیم و عملکرد تیم ملی در جام جهانی را آنالیز می‌کردیم اما ما بعد از جام جهانی خواستیم راهی جام ملت‌های آسیا بشویم. ما فقط به دنبال هدف هستیم و راه رسیدن به هدف را تعیین نمی‌کنیم و این موضوع باعث شکست ما می‌شود.

او در پایان گفت: من عاشق تک تک هواداران تراکتور هستم. چرا که آن‌ها با تمام زندگی‌شان، به استادیوم می‌آیند و معتقدند که اگر تراکتور انسجام خود را حفظ کند، تعیین قهرمان لیگ تا روز آخر طول می‌کشد و معتقدم که تراکتور یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار