مدیر امور برق شهرستان کارون از افتتاح شش پروژه برق با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 06 February 2019

طاهر باوی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح این شرکت در دهه فجر امسال اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شش پروژه بزرگ توسعه در شبکه توزیع برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح‌های رفع محرومیت، با تلاش امور برق شهرستان کارون تعداد 6 پروژه برق‌رسانی، اصلاح و روشنایی معابر در مناطق مختلف شهری و روستایی به مرحله بهره‌برداری رسید.

باوی تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته در این شش پروژه شامل نصب 8 دستگاه ترانسفورماتور، 217 اصله پایه، 2500متر شبکه فشار ضعیف و 4600متر شبکه فشار متوسط و درمناطق مهدیس، قلعه کوچک و قلعه بزرگ، منازل عموری، پشت شکاره 2 منازل گاز مایع، خط بین غزاویه و بوهور، اسلام آباد غربی خیابان صابرو مهدیس منازل تامین اجتماعی است.

باوی بیان کرد: جلب رضایت شهروندان در امر خدمت رسانی جزو اصلی ترین وظایف ما در راستای خدمت رسانی است و این مهم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرایی شده است.

مدیرامور برق شهرستان کارون خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها 5 میلیارد و 724 میلیون ریال است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار