با حضور استاندار خوزستان دو فضای آموزشی شش‌کلاسه در دو منطقه چاه سالن و جایزان شهرستان امیدیه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 06 February 2019

محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۲ پروژه آموزشی در دو منطقه کم برخوردار استان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اولین فضای آموزشی مربوط به مدرسه ۱۷ شهریور دهستان چاه سالم امیدیه است که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و از محل اعتبارات طرح برکت در این منطقه ساخته شده است.

تقی‌زاده همچنین با بیان اینکه این فضا در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع ساخته شده است، عنوان کرد: زیربنای این فضای آموزشی شش‌کلاسه بالغ بر یک هزار مترمربع است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به دیگر فضای آموزشی افتتاح شده در این شهرستان، خاطرنشان کرد: دبیرستان شش‌کلاسه شهید مفتح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و به وسیله شرکت نفت در منطقه جایزان شهرستان امیدیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۵۵۰ مترمربع ساخته و تحویل آموزش و پرورش امیدیه شده است.

تقی‌زاده در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان رتبه دوم کشور را در جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز از آن خود دارد، یادآور شد: فرهنگ مدرسه سازی مهمترین محل تجلی اراده مردمی در حل مشکلات جامعه است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مدرسه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار