هفته 16 لیگ برتر فوتبال
دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در نیمه نخست از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی انجامید.
کد خبر: ۷۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 05 February 2019

 دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم در نیمه نخست با نتیجه تساوی همراه بود.

قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی است و آقایان محمدرضا منصوری و جلیل شعرانی وی را در امر داوری این دیدار یاری ‌می‌کنند.

برای نخستین بار در آبادان از داور خط در پشت دروازه‌ها استفاده شده است که آقایان یاسر همرنگ و روح‌الله شریفی به عنوان دو کمک داور اضافی این دیدار انجام وظیفه می‌کنند.

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ابتدایی شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، وفا هخامنش و جاناتان بواریتو به میدان رفت.

در مقابل نیز امیر  قلعه نویی تیم خود را با ترکیب پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، بختیار رحمانی، محمد ایران پوریان، علی قربانی، ولادمیر کومان و سیاوش یزدانی مقدم روانه میدان کرده است.

در این نیمه نفت آبادان با شیوه‌ای متفاوت نسبت به نیم فصل اول به میدان رفت و دو موقعیت صد در صد را در مقابل دروازه سپاهان  ایجاد کرد که هر دو موقیت با بی‌دقتی مهاجم برزیلی این تیم هدر رفت.

سپاهان نیز که در نیمه نخست نبض میدان را به میزبان داده بود در حملات اندک خود با تعداد کم روی دروازه صنعت یک موقعیت گل خطرناک و یک ضربه آزاد را توسط مهاجمان خود به بیرون زد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار