معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: دریافت کنندگان تسهیلات مسکن روستایی و حوادث غیرمترقبه، اگر تا آخر امسال اصل تسهیلات را پرداخت کنند شامل بخشودگی سود و جرائم تسهیلات می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 05 February 2019
علی جهانگیری در جلسه ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید شهرستان میانه از افرادی که تسهیلات حوادث غیرمترقبه و مسکن دریافت کرده‌اند، خواست با توجه به اتمام سال‌جاری با پرداخت اصل تسهیلات از مزایای بخشودگی سود و جرائم بهره‌مند شوند.

وی در بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری و دانش بنیان دامپروری میانه اظهار داشت: این طرح می‌تواند در توسعه نژاد کارآمد و افزایش تولید گوشت با بهره وری بالا موثر واقع شود.

جهانگیری، صنایع تبدیلی کشاورزی در بخش ترکمانچای را از دیگر طرح های مهم کارآفرینی عنوان نمود و گفت: این طرح می تواند به تکمیل زنجیره تامین و تولید در بخش کشاورزی منجر شود.

وی سرمایه‌گذاری‌های موجود در سطح کشور به ویژه شهرستان میانه را نشانه امید در کشور با توجه به پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی دشمنان خواند و افزود: برخی مشکلات بر سر راه سرمایه‌گذاری وجود دارد که در این شهرستان مشکلات پنج واحد بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مسئولان اقدام لازم اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار