مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی :با سرمایه گذاری 140 میلیارد تومانی بخش خصوصی، 4 طرح در بندر امیر آباد اجرایی شد.
کد خبر: ۷۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 05 February 2019

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی :با سرمایه گذاری 140 میلیارد تومانی بخش خصوصی، 4 طرح در بندر امیر آباد اجرایی شد.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، امروز با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عملیات اجرایی و بهره برداری 4 طرح سرمایه گذاری و توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد مازندران آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه آیین آغاز اجرا و بهره برداری طرحهای بندر امیر آباد گفت: 4 طرح توسعه ای و عمرانی بندر امیرآباد، با سرمایه گذاری 140 میلیارد تومانی ومشارکت بخش خصوصی به انجام می رسد. محمد راستاد؛ با بیان اینکه در طرحهای دهه فجر بندر امیر آباد به طور مستقیم برای 120 نفر اشتغال زایی می شود، رویکرد بندر امیرآباد را توسعه پسکرانه بندری در کنار فعالیت های حمل و نقل دریایی و لجستیکی عنوان کرد.
به گفته راستاد، رویکرد ایجاد مراکز صنعتی و تولیدی در پسکرانه هزار هکتاری بندر امیرآباد مازندران، می تواند در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی موثر باشد.
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، با تاکید بر اینکه ؛ بندر امیرآباد به سرعت به بندر نسل سومی تبدیل می شود، افزود: بنادر نسل سوم، صرفا مکانی برای تغییر شیوه حمل و نقل نیستند، بلکه همزمان فعالیت های ارزش افزوده تولیدی نیز در آنها شکل گرفته و فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار