سامان صادق زاده اظهار کرد: در مازن برای نخستین بار تست رایگان خودرو برگزار کردیم و خودروی آریزو ۶ در مازندران تست شد.
کد خبر: ۷۱۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 04 February 2019

وی با بیان اینوه شرایط ویژه فروش به مناسبت دهه فجر داریم، افزود: مشتریان می‌توانند برای خودروی ام‌وی‌ام با ۴۰ درصد پیش پرداخت و اقساط ۴ ساله و خودروی چری از یک سال اقساط بدون بهره استفاده کنند.
مدیر فروش منطقه شمال شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه امسال خودروی آریزو۶ را رونمایی کردیم که انقلابی در میان خودروهای چینی در بازار است، گفت: مدیران خودرو سعی کرده خودروی با کیفیت به بازار عرضه کند و فقط به فکر فروش نبوده است، مشتری مداری برای ما اهمیت دارد و سعی در جلب رضایت مشتریان هستیم.
صادق زاده درباره افزایش قیمت خودرو، تصریح کرد: به دلیل نوسنات دلار، سال قبل ارز ۴۴۰۰ تومانی استفاده می کردیم و امسال با ارز نیما ۹هزار تومانی و طبیعی است افزایش قیمت خودروها را شاهد باشیم اما ما سعی کردیم با کم کردن حاشیه سود، این مبالغ را به کمترین حد برسانیم.

وی ادامه داد: در بازار فعلی، افزایش قیمت خودرو اجتناب ناپذیر است و این مسئله در اختیار ما نیست.

صادق زاده با بیان اینکه برخی شرکت ها علاوه بر افزایش قیمت، خودرو را هم در زمان مناسب تحویل نمی دهند و گاهی در حق مشتری اجحاف می شود، خاطرنشان کرد: چون گاهی می بینیم این شرکت ها حتی آپشن های اولیه هم در خودرو تعبیه نشده و برای این کار، هزینه مضاعف از مشتری دریافت می کنند.
وی با اشاره به اینکه در فروش خودروهای
ام‌وی‌ام و چری به هیچ عنوان اینگونه رفتار نمی کنیم، گفت: یعنی مشتری همان خودرویی که انتخاب کرده را در زمان تعیین شده دریافت می کند و تاکنون به تمامی تعهدات خود عمل کردیم و همیشه به موقع خودروها را به مشتری تحویل می دهیم و این جزو استراتژی شرکت است و فرآیند تحویل خودرو سه تا چهار روز زمان می برد.

شرایط ویژه مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر

مدیرمسئول مدیران خودرو ساری هم در سخنانی اظهار کرد: برای نخستین بار در مازندران تست رانندگی محصولات نمایندگی مدیران خودرو حق پرست در پیست ورزشگاه شهدادساری برگزار شد که استقبال خوب همشهریان ساروی را شاهد بودیم.

هادی حق پرست افزود: مشتریان بر اساس علاقه، تست رانندگی انجام دادند و افرادی در همان مکان به خریداری خودرو اقدام کردند.

وی گفت: این امکان بود با شرایط ویژه ای که مدیران خودرو لحاظ کرد مشتریان بتوانند خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

حق پرست ادامه داد: تا پایان سال، یک دوره دیگر تست رانندگی خودرو در ساری برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه در این برنامه که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب بود، هدایایی به ۴۰ نفر اهدا شد، تصریح کرد: همچنین هدیه ویژه هم به یک نفر از خریداران خودرو اختصاص یافت.

حق پرست گفت: افرادی که امروز اقدام به خریداری خودرو کردند تا یک سال سرویس رایگان دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خودرو آریزو۶ که جدیدترین محصول کارخانه چری است امروز توسط مشتریان، مورد تست رانندگی قرار گرفت.

مازندنومه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار