دو خبر از لنگرود؛
رنجبربا بیان اینکه در شرایط کنونی مردم سخت در فشار اقتصادی قرار دارند در این شرایط وظیفه ما مسئولین این است که برای حل مشکلات بیشتر تلاش کنیم و با بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی هر شهرستان زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۰۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 31 January 2019

به گزارش سایت خبری تابناک در گیلان, در این بخش دوخبر از شهرستان لنگرود به اطلاعتان می رسد:

 


شفافیت و صداقت در گفتار و کردار، رمز ارتباط خوب بین مردم و مسولين است

 

رنجبر: شفافیت و صداقت در گفتار و کردار، رمز ارتباط خوب بین مردم و مسولين است / مقدسی: جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر برگزار شد

 

تابناک / سرپرست فرمانداری لنگرود درنشستی که به مناسبت دهه مبارک فجربا خبرنگاران شهرستان برگزار شد با تبریک فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: هر چند امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در جهت ایجاد ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام گام برمیدارند اما مردم با بصیرت ما این اجازه را به آنان نخواهد داد وی به حضور همیشه در صحنه ملت ایران بعد انقلاب و دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: این سنتی است که این ملت طی چهل سال گذشته با هوش و درایت خود منافع ملی خود را تشخیص داده و همواره به وظیفه خود واقف هستند،

 

وی افزود : امروز برای حفظ این مردم دوست داشتنی و فهیم در کنارما مسئولین می طلبد که چند اصل مهم از جمله شفافیت، صداقت در گفتار وکردار، ساده زیستی و ندادن وعده های غیر واقعی به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهیم.


رنجبربا بیان اینکه در شرایط کنونی مردم سخت در فشار اقتصادی قرار دارند در این شرایط وظیفه ما مسئولین این است که برای حل مشکلات بیشتر تلاش کنیم و با بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی هر شهرستان زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.


مدیر ارشد شهرستان یادآور گردید : امروز مسئولي میتوانددراین عرصه ادعای خدمت به نظام کند که روحیه امید به زندگی وآینده را در جامعه تقویت کند و این همان مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی وادامه دهنده راه شهداست.


رنجبر در ادامه سخنانش با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند یادآور شد در شرایط کنونی ، برقراری ارتباط خوب بین مردم ومسئولین بر عهده خبرنگاران است مردم وقایع و اطلاعات درست را از شما میگیرند بنابراین سعی کنید در رسالت خود صداقت پیشه کنید و نقد خود در ابتدا به گوش مسئولان مربوطه برسانید و از همان ابتدا در فضاهای مجازی از کوه کاه نسازید این انتقاد سازنده است که موجب پویایی جامعه میگردد . وی از خبرنگاران خواست تا مانند همیشه در انعکاس اخبار وبیان عملکردهای ارگانها و نهادها بویژه دراین ایام پیش رو کوشاو یاریگر مسئولین باشند.


سرپرست فرمانداری لنگرود در بحث ارزیابی عملکرد های عمرانی شهرستان لنگرود گفت: اجرای پروژه هاي عظیمی که در شهرستان لنگرود در حال اجرا است در سطح پروژه های کشوری است.


وی بابیان اینکه نگاه مهندس لاهوتی و مجموعه ما به سمت اقدامات در حوزه گردشگری است افزود : در همین راستا عملیات اجرایی بندر چند منظوره چمخاله و یا پروژه سورتمه و تله کابین آبچالکی و... از جمله فرصت‌های اقتصادی و توسعه‌ای و اشتغالزایی شهرستان به شمار می رود که با روند بسیار عالی بویژه در شهر چاف و چمخاله در حرکت است.

 

رنجبر ادامه داد در کنار این موارد ؛ احداث دو بیمارستان در شهرستان لنگرود، احداث پایگاه هوایی امداد نجات چاف ، پروژه بزرگ دفع آبهای سطحی، اختصاص 4 سد لاستیکی از بین 11 سد لاستیکی در استان به شهرستان ، پروژه کنار گذر،آسفالت 40 کیلومتر از راههای دور از دسترس روستایی، گاز رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار؛ خواهد توانست آینده بسیار خوب و روزهای طلایی را برای شهرستان لنگرود به ارمغان آورد.


محمد رنجبردر بخش دیگر سخنانش خاطر نشان کرد : در ایام الله دهه مبارک فجر تعداد 188 پروژه با اعتبار بالغ 52 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید این پروژه های شامل احداث سد لاستیکی گالشکلام ، افتتاح پایگاه هوایی امداد نجات و آسفالت راههای روستایی پنوو لیلاشو سرا و ...می باشد.

 

 

جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر شهرستان لنگرود برگزارشد

 

رنجبر: شفافیت و صداقت در گفتار و کردار، رمز ارتباط خوب بین مردم و مسولين است / مقدسی: جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر برگزار شد

 

جلسه کمیته دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تابناک ؛ این جلسه با حضور اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر متشکل از ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره ورزش وجوانان، کمیته رسانه و اطلاع رسانی، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد.

سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لنگرود دراین جلسه عنوان کرد: در راستای برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تلاشمان حضور بیشتر جوانان و مردم در برنامه های این ایام است.

وی افزود: این اداره برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را با مشارکت و همکاری ارگانهای مربوطه اجرا خواهد کرد.

مقدسی ادامه داد: از جمله این برنامه ها اجرای نمایش خیابانی ، نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف از جمله تیراندازی و نمایشگاه صنایع دستی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لنگرود خاطرنشان کرد: جلب مشارکت و استفاده بهینه از توانمندها ی جوانان می تواند در هر چه بهتر و پربارتر شدن برنامه های دهه فجر کمک کند.

وی افزود: در این راستا این اداره امادگی همکاری در زمینه های اجرای بهتر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر را دارد.

 

 

تهیه خبر: آمنه جعفری/

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار