طالقانی:
رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: این که گفته می شود، قرار است فینال جام حذفی در استان دیگری برگزار شود و میزبانی از خرمشهر گرفته شده است، هنوز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده است.
کد خبر: ۷۰۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 01 February 2019

عبدالکاظم طالقانی درباره صحبت‌های مطرح شده درخصوص عدم برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر، اظهارکرد: تاکنون این موضوع از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده است و اگر قرار باشد، مکان برگزاری این مسابقه تغییر کند، سازمان لیگ باید رسما به ما اعلام کند.

وی بیان کرد: من هم شنیده‌ام که باتوجه به گرمای هوای خوزستان در آن مقطع زمانی که قرار است فینال جام حذفی را برگزار کنند، قصد دارند انجام این بازی را به استان دیگری منتقل کنند زیرا سال‌های گذشته نیز برخی باشگاه‌ها نسبت به برگزاری این بازی در خوزستان به دلیل گرمای هوا معترض بودند.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: در مورد وضعیت چمن ورزشگاه اروندان خرمشهر هم باید بگویم که این زمین هیچ مشکلی ندارد و بازی‌های تیم کارون خرمشهر در لیگ یک کشور نیز در همین ورزشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که ما همچنان خواستار برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر هستیم، افزود: حتی فدراسیون فوتبال نیز که علاقه‌مند به برگزاری این مسابقه در خرمشهر بود، توافقی با آقای مقتدایی استاندار وقت خوزستان داشت تا در راستای ارج نهاندن به مقام شامخ شهدا و انجام یک کار فرهنگی، این بازی در خرمشهر برگزار شود و اگر اکنون شرایطی پیش آمده است که سازمان لیگ به دلیل فشار تیم‌های دیگر می‌خواهد این دیدار را در استان دیگری برگزار کند، بحث دیگری است و تصمیم با مسوولان مربوطه است.

طالقانی ادامه داد: به هر حال تصمیم‌گیری در مورد مکان برگزاری فینال جام حذفی با سازمان لیگ و فدراسیون است ولی ما آمادگی برگزاری این دیدار در خرمشهر را داریم و استاندار خوزستان هم آمادگی خود را اعلام کرده است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره شکست ایران برابر ژاپن در جام ملت‌‌های آسیا، عنوان کرد: بازی را از نزدیک دیدم و به نظرم تیم‌ملی در نیمه نخست بازی بدی انجام نداد و متاسفانه در نیمه دوم روی یک اشتباه گل دریافت کردیم که شیرازه تیم نیز از هم پاشید. در هر صورت نمی‌شود با این شکست درمورد عملکرد تیم‌ملی که پیش از این بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته بود، نظر دهیم و عملکرد را زیر سوال برد.

وی با بیان این‌که امیدوارم این بازی تجربه‌ای شود که دیگر در آینده مشکلات ابن چنینی پیش نیاید، گفت: قرارداد کی‌روش نیز به پایان رسیده است و باید دید که در آینده چه تصمیمی‌ درباره سرمربی تیم‌ملی گرفته می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتبال ، جام حذفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار