معاون رئیس جمهور:
صندوق پژوهش و فناوری مانشت ایلام با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد که در جریان این برنامه دکتر ستاری 35 میلیارد ریال به این صندوق اختصاص داد.
کد خبر: ۷۰۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 29 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ ایجاد این صندوق با مشارکت در سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی از سال گذشته شروع شد و از سال 98 با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به 51 شرکت دانش بنیان فعالیت خود را رسما آغاز می کند.

پارک علم و فناوری و دانشگاه ایلام با پرداخت 47 درصد اعتبار و تعدادی از شرکت های دانش بنیان خصوصی با 53 درصد آورده در ایجاد این صندوق مشارکت داشته اند.

در جریان افتتاح این صندوق معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار به این صندوق و استاندار ایلام نیز از پرداخت 30 میلیارد ریال اعتبار به این صندوق خبر دادند.

سال آینده و با آغاز به فعالیت این صندوق، شرکت های دانش بنیان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت طرح و ایده های خود را عملیاتی می کنند.

با احتساب آورده بخش دولتی و خصوصی و اختصاص کمک های اعتباری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و استاندار آورده این صندوق به 80 میلیارد ریال افزایش می یابد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار