مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: تاکنون به دو هزار و 169 دانش‌آموز استثنایی در 27 مرکز تخصصی درمان اختلالات یادگیری استان خدمات ارائه شده است.
کد خبر: ۷۰۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 29 January 2019

علی ممبینی اظهار کرد: تاکنون در 27 مرکز درمان مشکلات ویژه یادگیری در استان خوزستان، به دو هزار و 169 دانش آموز خدمات ارائه شده است. این خدمات شامل توانبخشی مهارت‌های حرکتی، ادراک حسی، توانبخشی مهارت نوشتن، توانبخشی مهارت درک و بیان، توانبخشی خواندن ریاضی و توانبخشی پیش نیاز اجتماعی هستند.

وی افزود: در استان خوزستان 27 مرکز تخصصی درمان اختلالات یادگیری وجود دارد که هرساله به دانش آموزان مقطع ابتدابی با نیازهای ویژه و استثنایی خدمات ارائه می دهند. دانش‌آموزان پس از مراجعه به این مراکز و پس از ارزیابی ‌های به عمل آمده، وارد چرخه درمان می‌شوند و براساس نیاز، تحت درمان قرار می‌گیرند. این افراد پس از ارزیابی پایانی و در صورت حل مشکل شان، ترخیص می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان عنوان کرد: خدمات درمانی با هزینه بسیار کم به دانش‌آموزان ارائه می‌شود و همچنین به دانش‌آموزان کم بضاعت، خدمات رایگان ارائه می‌شود.

ممبینی گفت: سالانه به این مراکز، مراکز جدید درمان اختلالات یادگیری اضافه می‌شود. هر سال تقریبا دو مرکز تخصصی درمان اختلالات یادگیری اضافه می‌شود. این مراکز تا هفتم بهمن ماه به دانش‌آموزان خدمات ارائه می‌دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار