علی بویری روز یکشنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد.
کد خبر: ۷۰۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 27 January 2019

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری هندیجان که با حضور اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد بیان کرد: تکریم و معارفه مسئولان با توجه به مصلحت ها، حساسیت ها، برنامه ها و سیاست هایی که در سطح استان است تنظیم و دنبال می شود تا در راستای ظرفیت هایی که وجود دارد بتوان در جاهایی که مشکلات بیشتری است از ظرفیت های موجود بهره گیری و مشکلات را کاهش دهیم.

علی حسین حسین زاده افزودکورش مودت فرماندار سابق هندیجان فردی فرهنگی است که در مدت حدود دو سال فعالیت در این شهرستان خدمات زیادی را به انجام رسانده و هم اکنون مسئولیت سنگین تری را در فرمانداری خرمشهر به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: علی بویری سرپرست فرمانداری هندیجان نیز از چهره های تحصیلکرده و جوان است که سمت های فرماندار و معاونت فرمانداری را در کارنامه خود داشته و با مسایل شهری و امنیتی که در حوزه وزارت کشور نیاز است آشناست.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم گفت: در این مدت اقدامات بسیار زیادی صورت گرفته و مشکلات زیادی هم پیش روی ما قرار دارد و از سرپرست فرمانداری هندیجان انتظار است در راستای کاهش مشکل بیکاری که یک چالش ملی نیز هست گام بردارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: این جایگاه ها با این نرخ بیکاری در سطح شهرستان ها زیبنده ما نیست زیرا در سطح شهرستان ها ظرفیت های فراوانی داریم و امیدواریم سرپرست فرمانداری هندیجان با حرکت در راهبرد کلی که در سطح خوزستان تعریف شده و آن راه اندازی چرخه معیشتی مردم است بتواند این مشکلات را کاهش دهد.

حسین زاده افزود: ما مسئولان دولتی موظف هستیم با به فعل کردن ظرفیت ها، معیشت مردم را بهتر و زمینه یک زندگی خوب برای آنها را فراهم کنیم.

در این آیین از کورش مودت فرماندار پیشین تقدیر و علی بویری به عنوان سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد.
بویری پیش از این به عنوان بخشدار مرکزی و سرپرست فرمانداری رامهرمز همچنین معاون برنامه ریزی و امور اداری فرمانداری اهواز مشغول به کار بوده است.

پیش از وی کورش مودت از اسفند 95 به عنوان فرماندار هندیجان مشغول به کار بود که به تازگی به عنوان سرپرست فرمانداری خرمشهر منصوب شد.

بندر هندیجان در جنوب خوزستان و با 95 کیلومتر مرز آبی و 2 بندر تجاری و صیادی سجافی و بحرکان در شمال خلیج فارس قرار گرفته‌ و رودخانه‌ای موسوم به هندیجان یا زهره این شهر را به 2 قسمت تقسیم می‌کند.

سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد

 

سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد

 

سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد

 

سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد

 

سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد

 

سرپرست فرمانداری هندیجان معرفی شد

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار