معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان :
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: گروه تروریستی و تجزیه‌طلب «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز»مسئولیت حمله مسلحانه به خودروی نیروی انتظامی در بندر امام خمینی را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۷۰۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 27 January 2019

علی قاسم‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه تروریستی و تجزیه‌طلب «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» مسئولیت حمله مسلحانه به خودروی نیروی انتظامی در بندر امام خمینی را برعهده‌گرفته است.

علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان پیش از این گفته بود یک تیم از استان برای بررسی و شناسایی عوامل این حمله به شهرستان سربندر اعزام شده است و اکنون تروریستی بودن حمله در دست بررسی است.

بامداد روز شنبه یک خودرو به خودروی گشت نیروی انتظامی در سربندر حمله کرد و آن را به رگبار بست که متأسفانه دو مأمور نیروی انتظامی در این حمله به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی ستوان یکم "اله‌نظر صفری" و سرباز وظیفه "محمدرضا رفیعی‌نسب" که بامداد روز گذشته در حمله ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، امروز یکشنبه 7 بهمن‌ماه در بندر امام (ره) از چهارراه معلم (اباذر) تشییع  شد.

حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز در کشورهای دانمارک، سوئد و هلند مستقر است و مسئول آن‌ها شخصی به نام حبیب نبگان است؛ هدف این گروه تروریستی براندازی جمهوری اسلامی از طریق قیام مسلحانه است. انجام سیزده مورد بمب‌گذاری در استان خوزستان در سال ۱۳۸۴ گوشه‌ای از جنایات این گروه تروریستی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار