مسابقات قهرمانی موتورکراس خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۰۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 26 January 2019

حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: مسابقات قهرمانی موتورکراس استان به مناسبت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز جمعه (پنجم بهمن‌ماه) به میزبانی اداره ورزش و جوانان شوشتر برگزار شد.

وی با بیان این‌که مسابقات در کلاس‌های250 و 450 سی‌سی‌ برگزار شد، گفت: بیش از 20 ورزشکارانی از شهرستان‌های شوشتر، رامهرمز، بهبهان، آبادان، اهواز و ماهشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند که با استقبال بی‌نظیر مردم نیز همراه بود.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با اشاره به نفرات برتر این مسابقات، عنوان کرد: در کلاس 250 سی‌سی، بیژن یوسفی، احمد بهرامی و وحید برخواه‌خجسته هر سه از بهبهان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در کلاس 450 سی‌سی نیز سیدمجتبی حسینی از ماهشهر به قهرمانی رسید، رضا مرادی‌زاده از شوشتر دوم شد و مازیا شا‌مرادی از بهبهان در رده سوم قرار گرفت. در پایان هم از نفرات برتر با اهدا جوایز نفیس قدردانی شد.

وی با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری این رقابت‌ها همکاری داشتند، عنوان کرد: نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کشور پیش‌رو اعزام می‌‌شوند و امیدوارم که نتایج خوبی نیز حاصل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: موتور کراس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار