در 10 ماهه امسال؛
رئیس کمیته امداد رشتخوار از اجرای 118 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت آن شهرستان در 10 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 26 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجید حسین زاده، رئیس کمیته امداد رشتخوار گفت: برای اجرای این 118 پروژه عمرانی 315 میلیون و 200 هزار تومان اعتبار از محل منابع داخلی کمیته امداد هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه های اجرا شده شامل ساخت و خرید مسکن شهری، مقاوم سازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکونی مددجویی، تعمیرات کلی و ساخت سرویس های بهداشتی و حمام است.

حسین زاده اظهار کرد: در بخش مسکن روستایی امسال 40 واحد اجرا شده است که 18 واحد آن تحویل و باقی در حال اتمام و تکمیل است.

رئیس کمیته امداد رشتخوار ساخت و اجرای چهار باب مسکن شهری را نیزعنوان کرد و افزود: از این تعداد یک مورد واگذار شده است.

وی اعلام کرد: 74 مورد از پروژه های عمرانی مربوط به تعمیرات کلی وجزیی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و تکمیل طرح نیمه تمام است.

حسین زاده از حضور و همکاری اردوهای جهادی در شهرستان رشتخوار خبر داد و افزود: 31 باب مسکن مددجوی روستایی با مشارکت این گروه ها به صورت رایگان انجام شده است.

وی همراهی نیکوکاران با کمیته امداد رشتخوار را به منظور کمک به خانه دار شدن و مددجویان تحت حمایت این اداره خواستار شد و افزود: اکنون 171 مددجوی روستایی فاقد مسکن مقاوم هستند که به منظور مقاوم سازی به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

رئیس کمیته امداد رشتخوار اعلام کرد: فعالیت های حوزه عمران این اداره در سال گذشته 130پروژه عمرانی با هزینه 339 میلیون تومان بوده است.

شایسته ذکر است: شهرستان رشتخوار با شهرستان های خواف، تربت حیدریه، زاوه، مه ولات و گنابادخراسان رضوی هم مرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار