در ستاد گرامیداشت انقلاب اسلامی مطرح شد
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل 14 کارگروه اولیه برای چهلمین جشن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون برای اجرای بیش از 50 هزار برنامه و فعالیت فرهنگی در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۷۰۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 24 January 2019

جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خوزستان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسؤولان در اهواز برگزار شد.

در این جلسه علی حسین حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به همکاری و آمادگی خوب دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مختلفی که دریافت کردیم خوزستان در این برگزاری مناسبات مختلف رتبه‌های بسیاری خوبی را کسب کرده است.

وی افزود: رویکرد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و فعالیت‌های بسیار خوب و شاخصی در حوزه تبلیغات تدارک دیده‌شده است.

نواختن زنگ پیروزی انقلاب در کلیه مدارس استان

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به گستره جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گفت: با برنامه‌ریزهای صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که با فرمانداران و شهرداری سطح استان انجام شد جشن پیروزی را در کلیه مناطق شهری، روستایی و عشایری خواهیم داشت و این برنامه‌ها مختص مرکز استان نیست.

حسین زاده با بیان اینکه زنگ پیروزی انقلاب را در کلیه مدارس استان خواهیم داشت، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که امسال صداوسیما برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته فضای میدانی استان را به سمت انقلاب خواهد برد.

انقلاب‌های دنیا بعد از 40 سال دچار انحراف می‌شوند

در ادامه این جلسه حجت اسلام لطف‌الله سپهر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بابیان اینکه ایران اسلامی امسال چهلمین سال خود را جشن می‌گیرد، اظهار کرد: همه انقلاب‌های دنیا پس از 40 سال یا دچار انحراف‌های عقیدتی و گفتمانی در شعارهای محوری یا انحراف رهبران جریانان شدند یا به دلیل توطئه بیگانگان انقلاب‌های آن‌ها دوام نیاورد مانند انقلاب مصر که یک سال هم دوام نیاورد.

وی با تأکید بر بالندگی، جامعیت و کاملیت انقلاب پس از 40 سال افزود: دوران تکامل، اندیشه محوری و عقل محوری را جشن می‌گیرد و مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های 50 ساله به مجمع تشخیص نظام و سران قوا در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل جامعه‌ای الگو گرفته از حکومت امام علی ‌(ع) است.

تدارک 50 هزار برنامه فرهنگی در استان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل 14 کارگروه اولیه برای چهلمین جشن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون برای اجرای بیش از 50 هزار برنامه و فعالیت فرهنگی در سطح استان برنامه‌ریزی شده است. همچنین کمیته‌های 18 گانه ستاد دهه فجر نیز تشکیل شد.

سپهر با اشاره به اختصاص 17 میلیارد اعتبار توسط سازمان تبلیغات اسلامی به‌منظور اجرای فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: اجرای 50 هزار برنامه فرهنگی و گفتمانی عملاً استان را تبدیل به یک کارگاه فرهنگی بزرگ خواهد کرد؛ امسال سازمان ورزش و جوانان نیز میزبان 160 برنامه فرهنگی و ملی در استان است.

استاندار و فرمانداران پای‌کار بیایند

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید به‌مانند ستاد اربعین برای اجرای بهتر برنامه دهه فجر پای‌کار بیایند، گفت: طبق دستوراتی که از تهران می‌گیریم وظیفه‌داریم آن‌ها را به دستگاه ابلاغ کنیم انتظار داریم دستگاه‌های دولتی وعده‌های خود را عملی کنند؛ استاندار و فرمانداران پای‌کار بیایند.

سپهر بابیان اینکه روز 12 و 22 بهمن به نام مبارک حضرت فاطمه (ص) مزین است، عنوان کرد: این نشان می‌دهد این انقلاب با توسل به حضرت فاطمه (ص) و تمسک به فرزندان این بانو به ایستگاه چهلم رسیده است.

وی با انتقاد از نداشتن یادمان نمادین ورود امام در فرودگاه اهواز گفت: باگذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نه در فرودگاه اهواز و نه در فرودگاه‌های کشور یادمانی از ورد امام وجود ندارد.

سپهر عنوان کرد: در روز 12 بهمن بعد از اجتماع بزرگ در فرودگاه ساعت 9 و 40 دقیقه به همراه موتورسواران و گروه ارتش به سمت گلزار شهدا حرکت می‌کنیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار