سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی 30 دوره آموزشی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 23 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سید هاشم موسوی، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت:  یکی از مهمترین خدماتی که شرکت شهرک های صنعتی به مخاطبان خود ارائه می دهد آموزش در زمینه های مختلف با هدف توانمند سازی و مهارت افزائی، دانش افزائیست که با نیاز سنجی از ذینفعان و مطابق برنامه های آموزشی تاکنون 30 دوره آموزشی با 642 نفر در استان برگزار گردیده است .
وی تعداد دوره های برگزار شده در زمینه خوشه کسب وکار دست بافته ها را 10 مورد اعلام کرد و افزود : 225 نفر عمدتا در مناطق محروم استان در این ۱۰ دوره مهارتی شرکت کردند و مهارتهای لازم را فراگرفتند .
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره ها برای مديران و شاغلين واحدهای صنعتی، صاحبان سرمايه و علاقه مندان به سرمايه گذاری صنعتی برگزار می شود، عنوان کرد: آموزش زمینه و بستر ساز رشد و  توسعه در حوزه  تولید و صنعت است و در سطح بنگاهها این آموزش ها منجر به ارتقا علمی و عملی فراگيران و توانمندسازی شاغلين واحدهای صنعتی می شود.
موسوی گفت: این آموزش ها در زمینه مسائل مختلف مهارتی، مديريتی و تخصصی نظيرمسائل بازار، بهره وری، استانداردهای كيفی، موضوعات اختصاصی صنايع و منابع انسانی  است.
وی افزود: تمامی این آموزشها به صورت حضوری برگزار گردیده است که در کنار آموزشهای حضوری، سامانه آموزش مجازی با حمایت مادی  شرکت های استانی و محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سطح کشور عملیاتی و اجرایی گردید .
 
آموزش زمینه و بستر ساز رشد و  توسعه در حوزه  تولید و صنعت

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : اولويت آموزش ها را با واحدهای صنعتی و صنفی داخل شهركها و نواحی صنعتی، كسب و كارهای كوچك و متوسط خارج از شهرك ها ونواحی صنعتی، اعضای خوشه های كسب و كار، مشاورين مستقر در مراكز خدمات فناوری و كسب و كار و اعلام کرد.
وی با بیان اینکه شركت كنندگان در اين دوره ها از يارانه های آموزشی برخوردار می گردند، تاکید کرد: 80 درصد هزينه برگزاري دوره هاي آموزشي حضوری و ۱۰۰ درصد هزینه های آموزش های مجازی در قالب يارانه توسط شركت شهركهای صنعتی پرداخت می شود .
موسوی در پایان ضمن دعوت از مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی، مشاورین و کلیه ذینفعان برای استفاده بهینه از این ظرفیت های قانونی تعریف شده افزود: آمادگی کامل برای برگزاری آموزشهای مورد نیاز و درخواست واحدهای تولیدی ، مشاورین و سایر ذینفعان شهرکهای صنعتی را داریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار