مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به آمادگی اندیمشک برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، گفت: سالن 2500 نفری شهید سروندی اندیمشک، محل برگزاری این رویداد نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 22 January 2019

افشین حیدری اظهارکرد: سالن شهیدسروندی اندیمشک پس از گذشت سال‌ها با حمایت وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان و پیگیری نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان به سرانجام رسید و روز پنج‌شنبه (چهارم بهمن‌ماه) نیز با حضور وزیر ورزش به افتتاح می‌رسد.

وی با بیان این‌که رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از چهارم بهمن‌ماه به مدت دو روز در اندیمشک برگزار خواهد شد، افزود: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها با حضور وزیر ورزش، سرپرست فدراسیون کشتی و جمعی از مسوولان استان انجام می‌شود و تلاش ما نیز برگزاری رقابت‌ هایی در شان استان خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: سال گذشته این رقابت‌ها در سطح خوبی به میزبانی ماهشهر برگزار شد و امسال نیز با تلاش و همت مسوولان استان و شهرستان اندیمشک آمادگی کامل برای میزبانی شایسته این مسابقات را داریم و تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است تا این رقابت‌ها نسبت به دوره قبلی با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی ادامه داد: 10 تیم از کشورهای چین، کوبا، آذربایجان، صربستان، کرواسی، سیرالئون، قزاقستان، ارمنستان، فلسطین و گرجستان در کنار بیش از 60 کشتی‌گیر داخلی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی شرکت خواهند کرد.

حیدری گفت: سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و از نزدیک کار کشتی‌گیران را رصد خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار