کد خبر: ۷۰۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 22 January 2019
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوانح رانندگی 24 ساعت گذشته تاکنون در شهرستان های گچساران و باشت 10 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.    

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورزانس 115 استان؛ جلال پوران فرد افزود: پنج حادثه رانندگی ظهر روز دوشنبه تاکنون در شهرستان های گچساران و باشت رخ داده است.

وی ادامه داد: تصادف 2 دستگاه خودرو سمند و ایسوزو در جاده گچساران به باشت منطقه شلالدون که ساعت 14 روز دوشنبه رخ داد، مهمترین سانحه جاده ای روز گذشته تاکنون در این شهرستان ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.

پوران فرد ابراز داشت: مصدومان این سانحه رانندگی پس از امداد و نجات اولیه از سوی امدادگران فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل شدند اما به گزارش مسئولان بیمارستان یکی از مصدومان جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: قربانی این حادثه راننده 24 ساله خودرو سمند بود. اما حال 2 مصدوم دیگر تصادف در جاده گچساران خوب گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در روستای ده بزرگ از توابع شهرستان باشت خبر داد و خاطر نشان کرد: این حادثه نیز یک مصدوم داشت که پس از امداد و نجات اولیه به بیمارستان منتقل شد.

بنابر این گزارش؛ در شهرستان گچساران با 124 هزار نفر جمعیت دارای 9 پایگاه اورژانس شامل؛ پنج پایگاه جاده ای، سه پایگاه شهری و یک اورژانس هوایی است که خدمات رسانی به جامعه هدف را انجام می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار