نماینده اهواز مطرح کرد:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث واگذاری سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان به خارج از استان منتفی شده است، گفت: اگر قرار است شرکت یا کارخانه‌ای از استان خوزستان به بخش خصوصی واگذار شود، باید به بخش خصوصی درون استان واگذار شود و نمایندگان استان اجازه نخواهند داد تا سهام یک شرکت خوزستانی به خارج از استان منتقل شود.
کد خبر: ۷۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 22 January 2019

جواد کاظم‌نسب الباجی در خصوص بحث واگذاری سهام شرکت فولاد اکسین به خارج از استان اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان خصوصی سازی کشور بحث واگذاری سهام این شرکت به خارج از استان منتفی شد.

وی افزود: اگر قرار است شرکت یا کارخانه‌ای از استان خوزستان به بخش خصوصی واگذار شود، باید به بخش خصوصی درون استان واگذار شود و نمایندگان استان اجازه نخواهند داد تا سهام یک شرکت خوزستانی به خارج از استان منتقل شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمینه واگذاری سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان به خارج از استان در جلساتی با وزیر کار موضوع را با همراهی نمایندگان استان پیگیری کردیم تا این اتفاق رخ ندهد زیرا برنامه وزارت کار بر این است تا کارخانه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

الباجی ادامه داد: واگذاری صنایع و شرکت‌ها به بخش خصوصی باید به صورت منطقی و حساب‌شده انجام بگیرد تا شاهد اتفاقاتی که در بحث واگذاری گروه ملی فولاد به بخش خصوصی بودیم، نباشیم.

وی گفت: خوشبختانه با همراهی که آقای شریعتمداری -وزیر کار- با نمایندگان اهواز داشت، بحث واگذاری سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان به خارج از استان منتفی شد و قرار است تا سهام این شرکت به یک شرکت خوزستانی که به احتمال فراوان شرکت فولاد خوزستان است، واگذار شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف نمایندگان اهواز آن است تا فاز دوم کارخانه فولاد اکسین فعال شود، عنوان کرد: با فعال شدن فاز دوم زمینه برای اشتغال جوانان در خوزستان فراهم می‌شود و همچنین شرایط بسیار خوبی را برای توسعه کارخانه و استان رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه اکنون کارخانه فولاد اکسین خوزستان با معضل نبود مدیرعامل مواجه است، خاطرنشان کرد: رایزنی‌های انجام گرفته است تا یک مدیرعامل توانمند سکان هدایت این کارخانه را به عهده بگیرد و پس از آن بتوان شرایط را برای توسعه کارخانه و واگذاری آن به بخش خصوصی فراهم کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار