معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز خبر داد:
معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری 400 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 22 January 2019

احمد سراج اظهار کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب و ایام دهه فجر حدود 400 برنامه در اهواز اجرا می شود. برگزاری 10 جشن منطقه ای و پخش از صدا و ، برپایی 50 نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مدارس، برپایی 50 نمایشگاه معرفی رژیم پهلوی در مدارس و 50 نمایشگاه معرفی آمریکا به عنوان قدرت استکباری برخی از برنامه‌های این سازمان است.

وی افزود: همچنین 20 جشنواره ورزشی در سطح مناطق هشت گانه برای شهروندان برگزار می شود. جشنواره امتداد (شعر، سرود و تک خوانی) نیز که هم اکنون در حال برگزاری است، از دیگر برنامه ها در این زمینه است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: همچنین فراخوان مسابقه پوستر 4018 با تقارن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) منتشر شده است.

وی بیان کرد:همچنین برنامه‌ریزی شده است که در روز راهپیمایی 22 بهمن ایستگاه سرود در شهر برپا شود. در فرهنگسراها و سراهای محله ای نیز از برنامه‌های متنوعی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاباجرا خواهد شد.

سراج گفت: اجرای برنامه مشترک با خانه‌های بازی و فراآموز در قالب طرح غنچه های انقلاب از دیگر برنامه ها است. همچنین بیش از 100 تئاتر خیابانی در اهواز و چندین تئاتر در نمایشگاه گل و گیاه اجرا خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار