مدیرعامل شرکت تعاونی منطقه آزاد اروند:
مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در ادامه طرح «شهر یار ما باشید» که در مناطق محروم خرمشهر در حال اجرا است، منطقه صد دستگاه پاک‌سازی شد.
کد خبر: ۷۰۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 21 January 2019

علی خانی مدیر عامل شرکت تعاونی منطقه آزاد اروند در خصوص اجرای مرحله دوم طرح «شهر یار ما باشید» در منطقه صد دستگاه خرمشهر، اظهار کرد: در این طرح که متولی آن شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند است اقدامات شست‌وشوی معابر، پیاده‌روها، بلوارها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نخاله‌های انباشته در فضای سبز و بهسازی و نظافت پارک‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح در منطقه سرحانیه خرمشهر برگزار شد، افزود: مرحله دوم این طرح نیز در منطقه صد دستگاه به اجرا درآمد.

خانی بیان کرد: نیروهای فضای سبز تعاونی، کار هرس درختان و تمیز کردن فضای سبز این محله و دیگر همکاران ما نیز کار باز کردن جوی‌ها، پاک‌سازی مسیرها و بهینه کردن محیط را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در زمان اجرای این طرح معمولاً نگرانی‌هایی از سوی ساکنین مبنی بر اینکه مبادا طرح نیمه‌کاره رها شود دریافت می‌کنیم.

خانی بابیان اینکه این نگرانی به‌حق هستند، عنوان کرد: ما نیز معتقدیم که وقتی کاری نیمه‌کاره انجام شود علاوه بر اینکه تأثیر مثبتی از خود برجای نمی‌گزارد دارای تأثیرات منفی زیادی خواهد بود.

وی افزود: به همین دلیل تمامی طرح‌های شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند تا اتمام کامل و حصول نتیجه مطلوب ادامه پیدا می‌کند. مرحله اول طرح "شهر یار ما باشید" نیز در به مدت 3 روز در منطقه سرحانیه ادامه پیدا کرد و پاک‌سازی‌های لازم در این منطقه محروم به‌طور کامل انجام شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به محرومیت مناطقی همچون صد دستگاه و سرحانیه در خرمشهر، بیان کرد: مناطق محروم خرمشهر نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان هستند.

خانی افزود: ساکنین مناطق محروم خرمشهر نیز مانند ساکنین دیگر مناطق حق داشتن محیطی پاک و استاندار دارند و باید تلاش کنیم تا عدالت در همه حوزه‌ها ازجمله برخورداری از محیطی سالم برقرار شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار