دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از برگزاری رقابت‌های موتورکراس خوزستان در شوشتر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 22 January 2019

حسین عباسی اظهارکرد: مسابقات قهرمانی موتورکراس خوزستان روز جمعه (پنجم بهمن‌ماه) به مناسبت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میزبانی اداره‌ ورزش و جوانان و هیات موتورسواری شوشتر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که‌ بیش از 50 شرکت‌کننده در کلاس‌های 250 و 450 سی‌سی در این دوره شرکت می‌کنند، گفت: موتورسواران شهرستان‌های اهواز، بهبهان، جایزان، رامهرمز، آبادان، ایذه، امیدیه و شوشتر برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. نفرات برتر این مسابقات نیز جهت اعزام به رقابت‌های کشوری که اواخر سال برگزار خواهد شد، انتخاب می‌شوند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با اشاره به علاقه‌مندی این رشته در بین تمام رده‌های سنی، عنوان کرد: این مسابقات برای رده‌های سنی حضور خردسالان و نوجوانان نیز در کلاس‌های 65 و 85 سی‌سی برگزار می‌شود. در پایان نیز هیات استان با اهدای جوایز نفیس از نفرات برتر تقدیر می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی پیست موتورکراس شهرستان شوشتر، گفت: پس از پروسه تقریبا یک ماه پیست موتورکراس شوشتر با همکاری آقای فخاریان، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شوشتر آماده شد که جا دارد از زحمات او و همکارانش قدردانی کنم.

عباسی با بیان این‌‌که تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها اندیشیده شده است، ادامه داد: این مسابقات در راستای رشد ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در بخش موتور کراس برگزار می‌شود که در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، فوریت‌های پزشکی، شهرداری و فرمانداری شوشتر صورت گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: ‌پیش‌بینی می‌کنیم که در رقابت‌های موتورکراس شوشتر شاهد رقابت نزدیک به هم و جذابی باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار