بنی‌تمیم عنوان کرد:
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان این‌‌که حضور فرنگی‌کاران 10 کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی جام تختی قطعی شده است، گفت: با همت مسوولان بومی خوزستان و شهرستان اندیمشک، سالن برگزاری مسابقات نیز در حال آماده شدن است.
کد خبر: ۷۰۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 22 January 2019

حیمد بنی‌تمیم درباره میزبانی اندیمشک از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، اظهارکرد: کارها برای میزبانی خوب در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد زیرا استاندار خوزستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس به صورت جدی پیگیر کارها هستند و امیدوارم برنامه‌‌ها نیز طبق توافق انجام شود.

وی با بیان این‌که طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، مشکلی در روند کار وجود ندارد نیز گفت: با همت مسوولان بومی خوزستان و شهرستان اندیمشک، سالن برگزاری مسابقات در حال آماده شدن است.

سرپرست فدراسیون کشتی بااشاره به حضور قطعی فرنگی‌کاران 10 کشور خارجی در این رویداد بین‌المللی، عنوان کرد: باتوجه به این‌که در سال المپیک و کسب سهمیه این رقابت‌ها هستیم، مطمئنا کشورها کشتی‌گیرانی را به تورنمنت‌های مختلف اعزام می‌کنند که قصد سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را دارند و طبیعتا نیز کشتی‌گیران خوبی هم در جام تختی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان نیز از نزدیک نظاره‌گر کار کشتی‌گیران در جام تختی خواهند. تمرینات تیم‌ملی بزرگسالان نیز زیر نظر آقای بنا و طبق برنامه در حال انجام است. یک مرحله از اردوی تیم‌ملی بزرگسالان برگزار شد و اردوهای بعدی نیز پس از جام تختی تشکیل می‌شوند. در حال حاضر به دنبال این هستیم که با آرامش و طبق برنامه کار کنیم که خوشبخانه تا این لحظه توانسته‌ایم به هدف اصلی‌مان برسیم.

بنی‌تمیم همچنین درباره کشتی خوزستان عنوان کرد: درصد بیشتر اعضای تیم‌های ملی کشتی فرنگی در رده‌های سنی مختلف از خوزستان هستند و این استان نقش مهم و سهم قابل توجه‌ای در کسب مدال‌های جهانی و آسیایی داشته است و در ادامه نیز به همین صورت خواهد بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی از چهارم بهمن‌ماه به مدت دو روز به میزبانی اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار