جمعی از دبیران و اعضای احزاب اصلاح طلب خوزستان با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۷۰۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 20 January 2019

شامگاه شنبه ۲۹ دیماه، جمعی از دبیران و اعضای احزاب اصلاح طلب خوزستان با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، احزاب اصلاح طلب بر لزوم تلاش مضاعف دولت برای حل مشکلات معیشتی، کارگری، آموزش و پرورش، صنایع، کشاورزی، محیط زیست و ... در استان خوزستان تاکید نمودند.

همچنین احزاب با تاکید بر این نکته که دغدغه ی اصلی ما در شرایط کنونی، رفع مشکلات اقتصادی مردم و توجه ویژه به توسعه ی همه جانبه ی استان است، خواهان برخورد قاطع با مدیران ناکارآمد و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در سطوح مختلف مدیریتی شدند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز ضمن استقبال از پیشنهادات ارائه شده، بر توجه ویژه دولت به این استان اشاره کرده و اظهار کرد: در مدت حدود ۳ سال خدمتم در کسوت استاندار خوزستان تمام تلاشم بر این بوده است که بتوانیم با رایزنی و اقناع مجموعه مدیریتی و تصمیم گیر کشور ، بخش زیادی از بودجه استانها را به خوزستان تخصیص دهیم.

در این نشست، غدیر پور، مشاور استاندار خوزستان در امور احزاب و تشکل های سیاسی نیز در خصوص فلسفه وجودی این جلسات تبیین کرد: در جوامع مردم‌سالار و توسعه یافته که نظام حزبی در آنها قوام و دوام پیدا کرده است یک رابطه دوطرفه بین احزاب و دولت وجود دارد که وظایفی نیز برای هر دو مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار