مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبر داد
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: نرخ مصوب مرغ کشتار روز در استان خوزستان 11 هزار و 900 تومان است. همچنین در طی هفته جاری مرغ کشتار روز با نرخ 10 هزار تومان از استان‌های دیگر وارد خوزستان می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 21 January 2019

امید بن عباس مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: نرخ مصوب مرغ کشتار روز در استان خوزستان 11 هزار و 900 تومان است و با مرغداران و فروشندگان در این خصوص اتمام‌حجت کردیم به دلیل این‌که نهاده دولتی دریافت می‌کنند، حق فروش مرغ بالاتر از این قیمت را ندارند.

وی افزود: در طی هفته جاری مرغ کشتار روز با نرخ 10 هزار تومان از استان‌های دیگر وارد خوزستان می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بن عباس با اشاره به این‌که میزان سرانه مصرف هر مرغ 4 کیلوگرم نهاده است، عنوان کرد: شرایطی برای مرغداران خوزستانی فراهم کردیم که برای هر مرغ 7 کیلوگرم نهاده به آن‌ها بدهیم و مرغ را با قیمت 10 هزار تومان عرضه کنند ولی استقبالی نکردند به همین دلیل این موقعیت را در اختیار مرغداران استان‌های دیگر قرار می‌دهیم که مازاد تولید دارند.

وی گفت: نرخ مصوب مرغ منجمد درحال حاضر 9 هزار و 800 تومان است و در فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شود و مردم می‌توانند از این مرغ با قیمت پایین‌تر استفاده کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: امید بن عباس ، مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار