معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول خبر داد
معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت: دبی خروجی رودخانه دز در حال حاضر به 1200 مترمکعب درثانیه و دبی ورودی 2200 مترمکعب رسیده است و به روستاهای پایین‌دست اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته و مشکلی در این خصوص نداشتیم.
کد خبر: ۷۰۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 19 January 2019

عبدالحسین پوررکنی معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه دزفول در دزفول، اظهار کرد: دبی خروجی رودخانه دز در حال حاضر به 1200 مترمکعب در ثانیه و دبی ورودی 2200 مترمکعب رسیده است و به روستاهای پایین‌دست اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته و مشکلی در این خصوص نداشتیم.

وی افزود: به کمک نیروهای سپاه و ارتش حدود 50 خانوار از عشایر که در منطقه عباس‌آباد و زاویه اسکان داشتند، به مکان امن منتقل شدند.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دزفول عنوان کرد: در جاده ارتباطی شهر حمزه و ماهوربرنجی 3 پل وجود داشت که در بارندگی هفته‌های گذشته تخریب شدند و برنامه‌ریزی شد که با تأمین اعتبار این پل‌ها بازسازی شوند. درحال حاضر با تلاش نیروهای راهداری این مسیرها باز هستند.

وی گفت: الآن فقط یک جاده فرعی برای دسترسی به روستای احمد فداله مسدود است که درحال برنامه‌ریزی برای باز شدن این مسیر هستیم.

پوررکنی با اشاره به وجود دو سیل‌بند در حاشیه رودخانه دز، اظهار کرد: بخشی از سیل‌بندی که در مجاورت رودخانه دز قرار دارد به دلیل افزایش دبی آب، تخریب شد و نیروهای متخصص درحال بررسی هستند که مشکل را برطرف کنند. البته نباز به تأمین اعتبار برای پایداری کامل این سیل‌بندها هستیم.

پوررکنی گفت: تندبادی امروز با سرعت 80 کیلومتر در ساعت دزفول را درنوردید که در بخشی از شهر میانرود قطعی برق را به دنبال داشت و بلافاصله مشکل از طریق سازمان برق شهرستان حل شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار