فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار سه تن و 365 کیلو گرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش کشف داشته است.
کد خبر: ۷۰۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 20 January 2019

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان، از دستگیری سوداگران مرگ در پوشش خانواده با 250 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان اهواز خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی در ورودی شهرستان اهواز سه سوداگر مرگ که با پوشش خانواده با 2 دستگاه خودروی سمند و پژو تردد می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از 2 خودروی توقیف شده مقدار 250 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

عباس زاده گفت: در این رابطه هر سه قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

وی در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار سه تن و 365 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش کشف داشته است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار