عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با گله مندی از مسوولان فولاد، گفت: خود مسوولان این باشگاه باید شرایط ما را کاملا درک می کردند و اصلا سراغ مبعلی نمی آمدند.
کد خبر: ۷۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 19 January 2019

محمد رحیمی درخصوص بازیکنانی همچون وحید خشتان و یونس دلفی که پیشنهادهایی برای جدایی از تیم دارند، اظهارکرد: من حاضر به جدایی هیچ یک از اعضای تیم نیستم زیرا به تک تک نفرات مان نیاز داریم. نیم فصل دوم کار خیلی سخت تر می شود. البته اگر انتقال بازیکنی بتواند از نظر مالی به باشگاه کمک کند، خود من شخصا با جدایی او مخالفتی ندارم زیرا باعث می شود تا در نیم فصل دوم با دغدغه مالی کمتری کار کنیم و بتوانیم از دیگر بازیکنان حمایت مالی داشته باشیم.

وی با بیان این که من مخالف جدایی ایمان مبعلی بودم و هستم، گفت: شاید من جزو افرادی باشم که می دانم مبعلی چه نقش بسزایی در استقلال خوزستان داشت. او چه زمانی که برای ما بازی می کرد و چه زمانی که به عنوان مربی فعالیت داشت، بسیار به ما کمک کرد. شاید با این رضایت نامه ای که برای جدایی به او دادیم در ادامه به مشکل برخورد کنیم و حسرت روزی را بخوریم که نباید به او رضایت نامه می دادیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان همچنین با گله مندی از مسوولان باشگاه فولادخوزستان، ادامه داد: خود مسوولان این باشگاه باید شرایط ما را کاملا درک می کردند و اصلا سراغ مبعلی نمی آمدند. ما نمی خواهیم مانع از پیشرفت مبعلی شویم ولی اگر او می خواهد به عنوان مربی در فولاد در کار کند در استقلال خوزستان فضای بیشتری برای کار کردن به عنوان یک مربی داشت.

وی بیان کرد: من طی جلساتی با مبعلی، به او گفتم که حداقل نیم فصل دوم را به ما کمک کند و فصل آینده به کادر فنی فولاد ملحق شود و حس من پس از این صحبت ها این بود که او ماندن در تیم را پذیرفته است ولی گویا به اصرار باشگاه فولاد باعث جدایی او از استقلال خوزستان شد. واقعا انتظار نداشتم که فولاد در این مقطع زمانی که دست ما بسته است، به مبعلی پیشنهاد دهد.

رحیمی در ادامه درباره اردوی تیم و این که چه زمانی اعضای کادرفنی مشخص می شوند نیز گفت: احتمال برگزاری اردویی در کیش وجود دارد که اگر قطعی شود، اعلام می کنیم. بوستانی نیز قرار است، دستیاران خود را انتخاب کند که احتمالا طی یکی دو روز آینده معرفی خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار